Haftanın marka-ajans iş birlikleri
Schafer’ın tercihi Canyaş İletişim oldu
Schafer, stratejik iletişim ve halkla ilişkiler çalışmaları yönetimi danışmanlığı için Canyaş İletişim’i tercih etti.
Ajans, Şubat ayı itibarıyla markaya kurumsal ve ürün odaklı halkla ilişkiler hizmeti ve iletişim desteği verecek.
AKÖde ve Tosla yeni kreatif ajansını seçti
Yeni nesil ödeme çözümlerinin önde gelen markası Tosla’nın da içinde yer aldığı AKÖde’nin yeni kreatif ajansı Senfonico oldu. Markanın yeni dönemdeki 360 tüm ATL, BTL, dijital ve sosyal medya iletişim faaliyetleri Senfonico imzası taşıyacak.
İz İletişim’in küresel markalarına bp Türkiye de katıldı
İz İletişim, daha önce de birlikte çalıştığı bp Türkiye’yi yeniden müşteri portföyüne ekledi.
İz İletişim, iş birliği kapsamında markaya lider iletişimi, stratejik iletişim, medya ilişkileri, gündem yönetimi, kriz iletişimi alanlarında danışmanlık hizmeti verecek.
Palo Alto Networks, Communication Partner’ı tercih etti
Communication Partner, küresel siber güvenlik lideri Palo Alto Networks’ün iletişim ajansı oldu. Siber güvenlik teknolojilerine odaklanan ABD merkezli Palo Alto Networks, iletişim çalışmalarını birlikte yürüteceği danışman ajansı olarak Communication Partner ile anlaştı. Communication Partner, Palo Alto Networks’e kurumsal iletişim, sosyal medya yönetimi, etkinlik yönetimi, içerik ve proje yönetimi ile medya ilişkileri konularında hizmet sunacak.
Su6 Tasarım’a yeni marka
Su6 Tasarım, müşteri portföyüne bebek ve çocuk giyim markası Zeyland’ı ekledi. Zeyland’ın dijital medya iletişimi artık Su6 Tasarım’a emanet.
Su6 Tasarım, “full service strategy” anlayışıyla ATL ve BTL kampanya ve içerik üretimi, sosyal medya yönetimi, video prodüksiyon ve 3D modelleme gibi pek çok alanda müşterilerine hizmet veriyor.
MAPFRE Sigorta’nın yeni iletişim ajansı Feveran oldu
Yaratıcı marka iletişim ajansı Feveran, MAPFRE Sigorta’nın entegre iletişim ajansı oldu.
Feveran, yenilikçi yaklaşımıyla Türkiye sigortacılık sektöründe değişimin ve dinamizmin yeni yüzü olan MAPFRE Sigorta’ya iletişim danışmanlığı hizmeti verecek.
Ajans Be Nice New York ofisini açtı
Ajans Be Nice üçüncü yılında, yurt dışındaki işbirliklerini güçlendirmek için New York’taki yeni ofisini açtığını duyurdu. Amerika’daki markalara ve girişimlere çıktıkları yolculukta güçlü bilgi ve deneyimleri ile yön vermeyi hedefleyen Ajans Be Nice, bünyesinde barındırdığı marka yönetimi, stratejik pazarlama, dijital, iletişim ve etkinlik yönetimi departmanları ile markaların ihtiyaç duydukları hizmetleri karşılayacak.
Ajans Be Nice Yönetici Ortağı ve New York temsilcisi Arzu Kulak, “New York’taki ve bir bütün olarak Amerika’daki markalara, Ajans Be Nice’ın sağladığı kalite ve mükemmelliği sunacağımız için heyecanlı ve gururluyuz” dedi.
Atasun Optik yeni reklam ajansını seçti
Atasun Optik’in yeni reklam ajansı Tribal Worldwide İstanbul oldu. Ajans, yeni dönemde Atasun Optik’in marka ve iletişim stratejisiyle birlikte, çizgi üstü çalışmalarıyla ilgili hizmet verecek.
Geçtiğimiz haftanın iş birliklerine göz atmak için TIKLAYIN.