Halk markaları göreve çağırıyor
Günümüzde yapılan pek çok araştırma insanların markalardan ve şirketlerden toplumsal gündemlere duyarlı olmasını ve gerektiği zaman elini taşın altına koyup sorumluluk almasını istediğine işaret ediyor. İçerisinde bulunduğumuz felakette de bunun yansımalarını görüyoruz. Zira sosyal medyada markaları göreve çağıran vatandaşların sayısı giderek artıyor… Kimi paylaşımlarda markalar isim verilerek depremin yaralarını sarmaya çağırılıyor…
Sosyal medyada markaları deprem bölgesine yardım için göreve çağıran paylaşımlar şöyle;
Yurtiçi Kargo deprem yardımlarını ücretsiz taşıyacak
Tim Cook duyurdu: Apple, arama kurtarma çalışmalarına destek için Türkiye’ye bağış yapacak
Ahbap ve Türk Kızılay’ın dijital destek kartları Trendyol’da satışa çıktı
THY deprem bölgesi için bilet fiyatlarını 100 TL’ye sabitledi