Global pazarlama liderleri İstanbul’da buluşuyor
Dünyanın en prestijli pazarlama etkinlikleri arasında gösterilen Global Marketer Week bu yıl 25-28 Nisan tarihleri arasında İstanbul’da gerçekleşecek. Dünya Reklamverenler Federasyonu (WFA) ve Reklamverenler Derneği iş birliğiyle Lütfü Kırdar Kongre Merkezi’nde gerçekleşecek Küresel Pazarlama Konferansı’nın ana teması ise “Sürdürülebilir Büyüme” olarak açıklandı. Marketing Türkiye’nin destekçi olarak yer aldığı zirvenin genel katılıma açık olan ve 27 Nisan’da gerçekleştirilecek Pazarlama Konferansı bölümü için biletler Biletino.com üzerinden satışta…
Her yıl farklı bir ülkede gerçekleştirilen ve dünyanın en önemli pazarlama etkinliklerinden biri olarak kabul gören Global Marketer Week bu yıl İstanbul’da gerçekleştirilecek. Dev organizasyon reklamverenlerin ortak haklarını gözeten tek küresel organizasyon olan WFA’nın ve Reklamverenler Derneği’nin iş birliğiyle, 12 yıl aradan sonra ikinci defa dünyanın önde gelen pazarlama liderlerini Türkiye’de bir araya getirecek. Küresel liderlerin yerel pazarlama uzmanlarıyla buluştuğu organizasyonda yetkin konuşmacıların katıldığı, CMO ve medya forumlarıyla tam gün sürecek “Pazarlama Konferansı” reklam ve pazarlama sektörünün geleceğine ışık tutacak. Konferans, Global Marketer Week Istanbul’un genel katılıma açık olan tek etkinliği. 27 Nisan’da Lütfi Kırdar Kongre ve Sergi Sarayı’nda tüm gün sürecek oturumlarla pazarlama alanındaki en güncel konular ve trendler ele alınacak. Konferansın bu yılki ana teması ise “Sürdürülebilir Büyüme” olarak belirlendi.
“Sürdürülebilir Büyüme” üç ana başlık altında ele alınacak
ETKİN İŞ ORTAKLIKLARI: Bu bölümde küresel pazarlama endüstrisinde ve ötesinde etkin iş ortaklıkları ele alınacak. VICE Media’nın Senior Vice President’ı ve Global Head of Innovation Mark Adams ve AB InBev Global Chief Marketing Officer’ı Marcel Marcondes verimli iş birlikleri konusundaki birikimlerini katılımcılarla paylaşacak.
ÖLÇÜM: Konferansta Mastercard’ın Küresel CMO’su Raja Rajamannar ölçümlemeyle ilgili küresel çapta gerçekleştirilen bir araştırmanın sonuçlarını açıklayarak katılımcılar için yorumlayacak. Zirvenin bu bölümü pazarlama endüstrisinin sahip olduğu etkiyi anlatmayı ve değerini yeniden tanımlamayı hedefliyor.
İNOVASYON VE YARATICILIK: Pazarlamanın süper gücü olarak nitelendirilen yaratıcılığı dünyanın önemli sorunlarını çözmek için kullanmak, yapay zeka ve yeni teknolojilerin endüstride etkin kullanımı da zirvenin ana gündem maddelerinden biri olacak. Bu bölümde Bumble EMEA Marketing VP’si Naomi Walkland ve Unilever Chief Digital & Commercial Officer’ı Conny Braams konuyla ilgili sunumlar gerçekleştirecek. Ayrıca Scope3 Co-Founder’ı ve CEO’su Brian O’kelley, The Brandtech Group Founder’ı ve CEO’su David Jones ve Reckitt Chief Marketing, Sustainability and Corporate Affairs Officer’ı Fabrice Beaulieu de zirvede yer alacak konuşmacılar arasında.
Biletler satışta
Sektör profesyonelleri etkinlik sitesi gmwistanbul.com veya Biletino.com‘dan bilet satın alarak Küresel Pazarlama Konferansı’na katılabilecek. Katılımcılarının yüzde 90’ından fazlasını reklamverenlerin oluşturacağı, 30’un üzerinde üst düzey konuşmacının yer alacağı bu önemli zirveye dair gelişmeleri etkinlik sitesi gmwistanbul.com’dan, RVD ve WFA’in LinkedIn ve YouTube hesaplarından takip edebilirsiniz.
RVD ve WFA’ın Linkedin ve YouTube hesapları: