Haftanın marka-ajans iş birlikleri
Skytech’in iletişim ajansı Feveran oldu
Feveran, Ünsal Group çatısı altında faaliyet gösteren yerli teknoloji markası Skytech’in entegre iletişim ajansı oldu.
Feveran, Skytech’in; kurumsal iletişim, lansman iletişimi, lider iletişimi, marka ve pazarlama iletişimi, paydaş iletişimi, influencer iletişimi ve proje yönetimi çalışmalarını yürütecek.
PRactice, Robotel Türkiye’ye gönüllü hizmet verecek
PRactice Communication Management, başta çocuklar olmak üzere el ve parmak protezi ihtiyacı duyan bireylere destek olma hedefiyle hareket eden sivil toplum kurumu Robotel Derneği’nin gönüllü iletişim ajansı oldu.
Bugüne dek 400’den fazla çocuğun hayatına, büyümeleri paralelinde değişen ihtiyaçlarına göre 1000’den fazla mekanik el ile dokunan Robotel Derneği, 3 boyutlu yazıcılarla kişiye özel üretilmiş, temel kavrama hareketi yapabilen, ekonomik ve kullanılabilir mekanik ellerin üretilmesini ve ücretsiz paylaşılmasını sağlıyor.
Depremzede çocukların ihtiyaçlarını önceliklendiren Robotel Derneği, önümüzdeki dönemde omuzdan çalışan mekanizmalar gibi diğer mekanik modellere, yetişkin modellerine ve ortez protez ek aparatlarına da destek vermeyi hedefliyor.
Bella Maison yeni iletişim ajansını seçti
Geçtiğimiz günlerde Bella Maison’un ‘Yoga Koleksiyonu Lansman’ davetini gerçekleştiren By Eve PR, markanın yeni PR ajansı oldu.
By Eve PR, iş birliği kapsamında markaya stratejik iletişim, medya ilişkileri, influencer marketing, kriz iletişimi ve etkinlik yönetimi alanlarında danışmanlık hizmeti verecek.
Golin İstanbul, adidas’ın yeni iletişim ajansı oldu
Golin, müşteri portföyüne spor malzemeleri endüstrisinde dünya lideri adidas’ı ekledi.
Golin İstanbul, sektördeki deneyimi ile adidas’a stratejik iletişim danışmanlığı çatısı altında kurumsal iletişim, medya ilişkileri, konu ve etkinlik yönetimi, içerik üretimi ve sponsorluk iletişimi kapsamlarında hizmet verecek.
Geçtiğimiz haftanın iş birliklerine göz atmak için TIKLAYIN.