“Nöro Pazarlama” (bilinçaltı analiz) için Türkiye’de ZMET Institute kuruluyor!
20’nin üzerinde farklı ülkede araştırmalar gerçekleştiren Future Bright Group, nöro pazarlama (bilinçaltı analiz) şirketi Olson Zaltman ile Türkiye için ZMET Institute Türkiye adıyla çalışmaya başlıyor.
Araştırma ve danışmanlık firması Futurebright Group, pazar araştırmaları alanında marka ve stratejik iletişim danışmanlığı alanında Davranış Enstitüsü, ve veri toplama ve analiz alanında Pure firmalarından oluşan Futurebright Group, 2010 yılında kurulmasının ardından, 6 yılda 200’e yakın markaya hizmet verdi.
Olson Zaltman(OZ FutureBright’ı uzun görüşmeler, bölge analizleri, şirket potansiyeli analizleri, TR çalışanlarının duygusal zekası analizleri sonrasında, yeni bölgesel ortağı olarak seçti.
ZMET Institute Türkiye, enstitünün dünya üzerindeki 9. küresel ortağı olacak.
ZMET Institute Turkey, 3 Şubat tarihinde Four Seasons Bosphorus otelindeki lansman ile Türkiye pazarlama çevrelerine tanıtılacak.
Lansmanı izlemek için linki takip edebilirsiniz:
http://pozitiftv.com/futurebrightgroup/
Bu lansmana Türkiye’de pazarlama alanında önde gelen 200’e yakın davetli katılacak, ve internet üzerinden de canlı olarak izlenebilecek.
Olson Zaltman hakkında:
OZ, ABD Pittsburgh merkezli, temelleri Harvard Üniversitesi’nde atılmış, 1997 yılında Prof.Jerry Olson ve Prof. Gerald Zaltman tarafından kurulmuş araştırma temelli bir danışmanlık firması. Bilinçaltını ortaya çıkarıp analiz eden Zaltman modelleri, tüketici ve marka dünyası arasındaki ilişkiyi ‘kök metaforlar’ üzerinden açıklayarak, küresel pazarlama dünyasını derin tüketici içgörüsü ile buluşturuyor. Bu modeller, hem bilimsel ve akademik yönü çok güçlü, derin içgörü sağlayan, hem de günlük problemleri etkin biçimde çözebilen pratik modeller.
OZ firmasının; sadece Meksika, Brezilya, İngiltere, Hollanda, Polonya, Çin, Hindistan, Japonya ve Avustralya gibi büyük araştırma pazarlarında temsilcilikleri bulunuyor. ABD’nin ilk patentli araştırma modelleri olan Zaltman yaklaşımları, FutureBright temsilciliğinde bölgenin araştırma ve pazarlama dünyası ile buluşacak.