Gerety Awards bu yıl “Daha derinlikli bak” diyor…
Türkiye temsilciliğini Marketing Türkiye’nin üstlendiği ve başvuruların tamamı kadınlardan oluşan jüri tarafından değerlendirildiği Gerety Awards, bu yıl 5. kez düzenleniyor. Global çapta ses getiren yaratıcı işlerin yarışacağı organizasyonun başvuru tarihi 14 Nisan’a kadar uzatıldı. Organizasyon bu yıl bir ilke imza atarak 20 farklı dile çevrilen bir kampanyayla katılım çağrısında bulundu.
Katılım çağrısının farklı dillerde duyurulduğu kampanya dünyanın en çok ödül alan bağımsız ajanslarından Cossette imzası taşıyor. Kampanya, farklı bir bakış açısına sahip olmanın gücünü vurguluyor…
Gerety Awards, pazarlamanın en yaratıcı işlerini güçlü jüriyle seçmek için dünya çapındaki sektör paydaşlarını bir araya getiriyor ve reklamcılığın geleneksel standartlarını yeniden belirlerken merkezine de kadın bakış açısını alıyor. McDonald’s, Sick Kicks, Nabs, World Wheelchair Rugby gibi müşterileriyle geçmişte Gerety Awards’da ödül kazanan Cossette ise klişeleri güçlendirmeden kadın bakış açısının önemini ortaya koymak için bu yıl organizasyonun iletişim çalışmalarını üstlendi.
Konuyla ilgili açıklamalarda bulunan Cossette Grup Kreatif Direktörü Nicole Ellerton “Kampanyayı hazırlarken Gerety Awards’u belirgin bir şekilde farklı kılan şeylere odaklanmamız gerektiğini biliyorduk. Tamamı kadınlardan oluşan bir jüriye sahip olmak başka bir organizasyonun sunamayacağı benzersiz bir bakış açısı sunuyor” dedi.
Yaratı işleri değerlendirmek üzere 40 farklı ülkeden 190 jüri üyesinin bir araya geldiği 5’inci Gerety Awards’da Türkiye’yi bu yıl TVextra CEO’su Merve Puhaloğlu Eraslanoğlu temsil edecek.