Pandemide işten çıkarılanlar kendi işinin patronu oldu | Son 24 saatin gündemi
Clarify Capital Survey pandemi sırasında işten çıkarılan 1000’i aşkın kişiyle global bir araştırma gerçekleştirdi. Araştırmada öne çıkan veriler şöyle;
- Teknoloji sektöründeki çalışanların yüzde 63’ü işten çıkarıldıktan sonra kendi şirketlerini kurdu.
- Yaklaşık her 4 teknoloji çalışanından 1’i işten çıkarıldıktan sonra başka bir şirket tarafından işe alınamadı.
- Teknik çalışanlar, işten çıkarıldıktan sonra bir şirket kurdu ve yıllık ortalama 13 bin dolar maaş artışı bildirdiler.
- İşten çıkarıldıktan sonra bir şirket kuran teknoloji çalışanlarının yüzde 58’i yeni iş güvencesi konusunda kendilerini daha iyi hissediyor.
Millet İttifakı Cumhurbaşkanı adayını açıkladı…
Güçlendirilmiş Parlamenter sisteme geçişi vadeden ve Millet İttifakı çatısı altında bir araya gelen CHP, İYİ Parti, Saadet Partisi, DEVA, Demokrat Parti ve Gelecek Partisi, Millet İttifakı’nın Cumhurbaşkanı adayını ilan etmek üzere Saadet Partisi’nin ev sahipliğinde toplandı.
Millet İttifakı, Saadet Partisi merkez binası önünde yaptığı açıklamayla ittifakın Cumhurbaşkanı adayının Kemal Kılıçdaroğlu olduğunu duyurdu.
Kılıçdaroğlu’nun açıklamalarının ardından “Güçlendirilmiş Parlamenter Sisteme Geçiş Sürecinin Yol Haritası” yazılı olarak paylaşıldı. 12 maddeden oluşan açıklamanın son maddesinde ise Ekrem İmamoğlu ve Mansur Yavaş’ın Cumhurbaşkanı Yardımcısı olarak atanacakları bildirildi…
Rekabet Kurulu, Elon Musk’a ceza kesti
Rekabet Kurulu, Twitter’ın kontrolünü izni olmaksızın devraldığı gerekçesiyle Elon Musk’a ceza uygulamaya karar verdi. Bu doğrultuda Musk, 2022 yılında Türkiye’den elde ettiği gelirin binde 1’ini para cezası olarak ödeyecek.
Musk’ın Twitter’ı satın alma işlemini “Rekabetin Korunması Hakkında Kanun” kapsamında inceleyen kurul, etkin rekabetin önemli ölçüde azaltılması söz konusu olmadığı için işleme izin verilmesinde karar kıldı. Ancak birleşme ve devralma işlemi esnasında Rekabet Kurulu’nun onayı alınmadığı için Musk, belirtilen idari para cezasını ödeyecek.
Gerety Awards bu yıl “Daha derinlikli bak” diyor…
Türkiye temsilciliğini Marketing Türkiye’nin üstlendiği ve başvuruların tamamı kadınlardan oluşan jüri tarafından değerlendirildiği Gerety Awards, bu yıl 5. kez düzenleniyor. Global çapta ses getiren yaratıcı işlerin yarışacağı organizasyonun başvuru tarihi 14 Nisan’a kadar uzatıldı. Organizasyon bu yıl bir ilke imza atarak 20 farklı dile çevrilen bir kampanyayla katılım çağrısında bulundu.
Katılım çağrısının farklı dillerde duyurulduğu kampanya dünyanın en çok ödül alan bağımsız ajanslarından Cossette imzası taşıyor. Kampanya, farklı bir bakış açısına sahip olmanın gücünü vurguluyor…
Brandverse Awards’ta “Erken Başvuru Dönemi” sona eriyor!
Reklam, pazarlama ve pazarlama iletişimi alanlarında en iyi işlerin rekabet ettiği Brandverse Awards erken başvuru dönemi yarın sona eriyor! BoomSonar ve Marketing Türkiye iş birliği ile gerçekleşen ve özgün değerlendirme modeline Deloitte Türkiye’nin uzmanlığıyla dahil olduğu organizasyonda reklamverenlerin ve ajansların başarısı değerlendirilecek.
Tüm iletişim çalışmalarını 360 derece kapsayan Brandverse Awards’ta 1 Mayıs 2022 – 1 Nisan 2023 arasında üretilen projeler Sosyal Medya ve Dijital, Medya, Film, PR, Sosyal Sorumluluk ve Sürdürülebilirlik, Deneyim Tasarımı ve Craft bölümleri altındaki kategorilerde yarışacak. Brandverse Awards ile ilgili detaylara göz atmak için TIKLAYIN.