Tedarik zinciri değer önerisine dönüştü…
Marketing Türkiye liderliğinde Deloitte Digital ve Kuantum Araştırma uzmanlığıyla tasarlanan zirve “Değer Zincirinde Yeni Açılımlar” ana temasıyla sektörle buluşacak. VakıfBank iş birliğiyle B2B sektörün önde gelen isimlerini bir araya getirecek olan etkinlikte sekiz ana başlıkta B2B’nin yükselen trendleri masaya yatırılacak. Ardından gerçekleşecek B2B Excellence Awards’da ise “Yılın En İtibarlı İş Ortakları” ödüllerine kavuşacak. Deprem nedeniyle ötelenen zirve 24 Mayıs ayında tarihinde Divan Kuruçeşme’de gerçekleştirilecek.
Peş peşe yaşanan krizlere bağlı olarak tedarik zincirinin kırılması, B2B şirketlerin iş dünyası için hayati önem taşıyan bir işlev üstlendiğini bir kez daha gözler önüne serdi. Bu nedenle B2B ve satın alma stratejilerini yeniden gözden geçirerek dijital kanallara yönelen şirketler, kaynaklarını çeşitlendirmek için olağanüstü bir çaba içinde. Deyim yerindeyse tüm bu dönüşüm sürecinde B2B’deki stratejiler de yeniden kurgulandı. Öyle ki artık B2B şirketlerin olmazsa olmazlarının başında sürdürülebilirlik geliyor. Tüketicinin daha yaşanılabilir bir dünya talebiyle sürdürülebilirliğe atfettiği önem, B2C’ler üzerinden B2B şirketlere de yansıyor.
“Değer Zincirinde Yeni Açılımlar”
B2B sektöründe yaşanan dönüşüm bu yıl “Değer Zincirinde Yeni Açılımlar” ana temasıyla gerçekleşecek olan B2B Marketing & Management Summit’te sekiz ana başlık altında ele alınacak. Ana destekçisi VakıfBank olan zirvede temsilcileri sahnede yer alacak kurumlar arasında Ticket Restaurant Edenred Türkiye, İGA İstanbul Airport, Pozitera Group, Stellantis Türkiye, ZER ve Vestel bulunuyor… Zirvenin diğer destekçileri ise Néstle, Marketing House by Eyula, Avis Filo, Cargill ve Shell Türkiye.
Kapsamı ve metodolojisi Marketing Türkiye ve Kuantum Araştırma tarafından belirlenen “B2B Endeks”in sonuçları da zirvede katılımcılarla paylaşılacak. Ana başlıkları arasında EX-
clusive Sponsorluğunu Ticket Restaurant Edenred Türkiye’nin üstlendiği EX’ten değer zincirine, dijital dönüşümden kurumsal sürdürülebilirlik ve yönetişime B2B sektörlerdeki yönetim ve pazarlamaya ilişkin tüm gelişmeleri barındıran zirve, B2B sektördeki çalışmalarıyla öne çıkan en başarılı isimleri sahnesinde ağırlayacak. B2B markaların performansını değerlendiren oldukça kapsamlı bir araştırmanın sonuçlarının da açıklanacağı etkinlik sürecinde, Mekan Destekçisi Divan Kuruçeşme olan B2B Excellence Awards ile “Yılın En İtibarlı İş Ortakları” da ödüllerine kavuşacak…
“Yılın En İtibarlı İş Ortakları” nasıl belirleniyor?
Türkiye temsili 2 bin 900 işletmeyle görüşülerek gerçekleştirilen kapsamlı araştırmada Kuantum Araştırma 20’yi aşkın kategoride “Mükemmel Marka Modeli” adı altında Bilinirlik Puanı, Müşteriye Verilen Önem, Tanıma ve Beğeni Puanı, Mevcutta Markanın Tercih Durumu olmak üzere dört ana başlık altında dokuz alt kriter üzerinden değerlendirme yapıyor. İlk kez 2020’de pandemide online gerçekleştirilen B2B Marketing & Management Summit, yeni dünyanın gereklerinin paylaşıldığı büyük bir buluşma ve bir öğreti platformu olarak konumlanıyor. Başlıca kazanımı B2B’de pazarlama, yönetim ve iletişim konularında yetkinlik edinme olan zirve aynı zamanda B2B dünyasının öncü paydaşlarıyla bilgi alışverişi yapma ve başarılı markaların hikayelerini ilk ağızdan dinleme imkanı sunuyor.
B2B Marketing & Management Summit’23’te neler konuşulacak?
➞ EX-clusive
➞ Değer Zinciri
➞ Yurt Dışı Açılım
➞ Yurt İçi Açılım
➞ Dijital Dönüşüm
➞ İnovasyon
➞ Kurumsal Sürdürülebilirlik ve Yönetişim
➞ B2B’de Dönüşen Sektörler
Pazarlama stratejilerini şekillendirecek 4 mega trend Marketing Türkiye Şubat sayısında