Yarım asır önce Çanakkale’de filizlenen Doğtaş, 18 Mart Çanakkale Zaferi ve Şehitleri Anma Günü’ne dair ‘’Biz paylaşmayı, yardımlaşmayı, yaraları sarmayı 18 Mart’ta öğrendik’’ diyerek, Çanakkale ruhunu yaşattıklarını ve deprem bölgesinin yaralarını sarmaya devam edeceklerini vurguladı.
Ülkemizin yaşadığı deprem felaketi karşısında ilk andan itibaren depremzede yurttaşlarımızın yaralarını sarmak için seferber olan Doğtaş, 18 Mart Çanakkale Zaferi ve Şehitleri Anma Günü’nde de paylaşmayı, yardımlaşmayı, yaraları sarmayı vurguladı.
Tarihimizin en büyük zaferi, büyük milletimizin dayanışma, fedakarlık, vatan sevgisi ile tüm insanlığa gösterdiği destan, yaşadığımız felaketler karşısında da azim ve direnç aşılıyor.
Yarım asır önce Çanakkale’de filizlenen Doğtaş, Çanakkale’nin ruhuyla zor dönemlerin aşılacağını, yaraların sarılacağının altını çizdi.
‘’Paylaşmayı, yardımlaşmayı, yaraları sarmayı 18 Mart’ta öğrendik”
Doğtaş yayınladığı 18 Mart Çanakkale Zaferi ve Şehitleri Anma Günü filminde şu sözlere yer verdi: ‘’Biz paylaşmayı, yardımlaşmayı, yaraları sarmayı 18 Mart’ta öğrendik. Şimdi de deprem bölgesinde konteynır kentler kuruyor, burs ve istihdam imkânı sağlıyoruz. Çanakkale’de doğduk Çanakkale ruhunu yaşatıyoruz. Atamızı ve tüm şehitlerimizi saygı ve minnetle anıyoruz.’’
KÜNYE
Reklamveren: DOĞTAŞ
Reklamveren Yetkilisi: Salih Karbeyaz, Çağrı Öztürk
Reklam Ajansı: Titrifikir
Kreatif Direktör: Can Demir
Kreatif Ekip Lideri: Oğuzhan Dilek, Didem Demirçelik
Kreatif Ekip: Burak Çelikkaya, Neslihan Atma
Marka Ekibi: Setenay Ergin, Çağdaş Gündüz
Stratejik Planlama Ekibi: Kerem Sabuncu, Aytuğ Ateş, Elçin Kasap
Ajans Prodüktörü: Onur Mis, Buse Seyhan
Çizer: Emek Kalfa
Kullanılan Mecralar: TVC, Dijital