Tiryaki Agro, tahıl ve bakliyat kategorisinde yer alan yeni markası Hasata’yı raflara taşıyor. “Aslını Korumuş Lezzetler” çatısı altında bir araya getirdiği 12 çeşitlik ürün ailesini sofralara taşıyan Hasata, yeni reklam filmiyle özenle seçilmiş tohumlarla üretilen lezzetlerin tohumdan sofraya yolculuğunu anlatıyor.
Bereketli tarlalardan lezzetli sofralara, özlenen yemeklerden yepyeni tariflere kadar farklı anları yansıtan MullenLowe İstanbul imzalı reklam filminin prodüksiyonunu PTOT Film üstlenirken, yönetmenlik koltuğunda Canbert Yergüz oturuyor. Usta sanatçı Tilbe Saran’ın seslendirdiği reklam filmi, markaya adını veren hasat döneminin bolluğu ve bereketini ekranlara taşıyor.
Kampanya Künyesi
Reklamveren: Hasata
Reklamveren Yetkilisi: İmge Birgili, Esin Setol Özen, Furkan Önal, Ebru Görenli
Reklam Ajansı: MullenLowe İstanbul
Müşteri İlişkileri: Ceyda Coşkun Ayanoğlu, Merve Günay Goldenberg, Tais Berberyan, Siminsu Sevgikuranlar
Kreatif Direktör: Nadir Aydın
Kreatif Ekip: Cem Koç, Köksal Karabulut, Emre Şuataman, Zeynep Yıldız
Stratejik Planlama: Yusuf Muslubaş, Alper Çetik
Prodüksiyon Ekibi: Tuğrul Karadeniz, Emirhan Akıncı
Yapım Şirketi: PTOT Film
Yönetmen: Canbert Yergüz
Prodüktör: Işıl Ege, Çağla Canoğuz Yergüz
Müzik: Jingle Jungle
Seslendirme: Tilbe Saran