Haftanın iş birlikleri
Wavemaker, Abdi İbrahim Tüketici Sağlığına tam hizmet vermeye devam edecek
WPP grubuna bağlı şirketlerden Wavemaker Türkiye, 4 yıldır iş birliği yaptığı Abdi İbrahim Tüketici Sağlığının servis kapsamını büyüterek tam kapsamlı medya ajansı olarak hizmet vermeye devam edecek.
Bünyesinde YOUPLUS, VITOCCO, HAMETOL, UMKAİMUN, FORBIOME, BRUNOBABY gibi birçok markaya sahip Abdi İbrahim Tüketici Sağlığı, ocak ayında düzenlediği konkurla 4 yıldır iş birliği yaptığı Wavemaker Türkiye ile yoluna devam ederken; dijital medya transformasyon, katma değerli servisler ve otomasyon alanında da iş birliğini büyütme kararı aldı.
Doğanay, yeni dönem iletişim çalışmaları için Medyaevi’ni seçti
Türkiye’nin şalgam başta olmak üzere sirke, nar ekşisi, limon sosu, gibi geleneksel lezzetlerini sofralara sunan Doğanay’ın yeni dönem iletişim çalışmalarını yürütecek ajans, Medyaevi oldu.
Medyaevi, yeni dönemde Doğanay’a kurumsal itibar yönetimi, stratejik medya ilişkileri yönetimi, lider ve sözcü iletişimi, kriz iletişimi, konu ve gündem yönetimi ile pazarlama iletişimi alanlarında hizmet verecek.
NeoBloom’un stratejik iletişim ajansı Salt İletişim Grup oldu
Dünyaca ünlü lüks ve niş parfümlerin Türkiye’deki temsilciliğini üstlenme amacıyla 2010 yılında kurulan NeoBloom, yeni dönemde stratejik iletişim çalışmalarını hedef kitleye en etkin şekilde ve doğru kanallardan ulaşma vizyonu ile markalarına 360 derece entegre pazarlama iletişimi hizmeti sunan Salt İletişim Grup’a emanet ediyor.
Salt İletişim Grup; dünyanın en özel parfümörlerinin imzasını taşıyan parfüm markalarının Türkiye’deki temsilciliğini üstlenen NeoBloom’un entegre iletişim ajansı olarak markaya, genel iletişim planlaması, influencer iletişimi, içerik ve etkinlik yönetimi ile basın iletişimi alanlarında hizmet verecek.
Ferring İlaç iletişim ajansını seçti
Üreme sağlığı, kadın hastalıkları ve doğum, üroloji, gastroenteroloji ve endokrinoloji alanlarında üretim yapan Ferring İlaç, iletişim çalışmaları için Ajans Dijital Kalem ile anlaştı.
Ferring İlaç’ın yeni iletişim ajansı Ajans Dijital Kalem; genç ve dinamik ekibiyle, iletişim danışmanlığı, dijital PR, dijital pazarlama ve sosyal medya yönetimi alanlarında hizmet sunacak.
Watsons Türkiye’nin yeni iletişim ajansı Aristo oldu
Güzellik ve kişisel bakım ürünleri zinciri Watsons Türkiye iletişim çalışmaları için Aristo İletişim’i seçti.
Public Relations Global Network üyesi olarak global bilgi ve deneyimden de beslenen ajans, Watsons Türkiye’nin gelecek dönem stratejileri doğrultusunda markanın iletişim süreçlerine destek verecek.
biOnay’ın iletişim ajansı Marjinal Porter Novelli oldu
Türkiye’nin yüzde 100 yerli ilk mobil kart erişim cihazı biOnay, iletişim çalışmalarını 360 derece iletişim hizmetleri sunan purpose ajansı Marjinal Porter Novelli ile yürütecek.
biOnay, yeni çipli elektronik kimlik kartlarının dijital entegrasyonunu sağlayarak kurumlar ve vatandaşlar için pratik, modern ve güvenli bir kullanıcı deneyimi sunuyor.
İstanbul Lojistik Grup iletişim ajansı olarak Linafon’u tercih etti
İstanbul Lojistik Grup, gelişmiş iş büyümesi için iletişim ajansı olarak Linafon’u seçti.
Linafon global düzeyde işletmelere pazarlama, medya ve iletişim hizmetleri sunuyor.
Doğuş Çay, NİŞ PR ile anlaştı
NİŞ PR yüzde yüz milli sermayeyle büyüyen Türk şirketi Doğuş Çay ile anlaştı.
Doğuş Çay; etkinlik ve proje yönetimi, geleneksel ve dijital iletişim, medya ilişkileri ve lider iletişimi, pazarlama iletişimi ve kurumsal sosyal sorumluluk yönetimi çalışmalarını Niş PR ile yürütecek.
GKN Kargo tercihini yaptı
GKN Kargo yeni dönem iletişim çalışmalarını Karnaval Marka Ajansı’na emanet etti.
Ajans, GKN Kargo’ya yeni dönem iletişim çalışmaları kapsamında kurumsal itibar yönetimi, marka yönetimi, kurumsal iletişim, pazarlama iletişimi, sosyal sorumluluk, medya iletişimi, kriz iletişimi, etkinlik yönetimi ve lider iletişimi hizmetleri sunacak.
D-Resort Göcek ve D-Resort Ayvalık’ın tercihi Golin İstanbul
D-Resort Göcek ve D-Resort Ayvalık, Golin İstanbul ile yeni bir iş birliğine imza attı.
Golin İstanbul, turizm sektöründeki deneyimi ile D-Resort Göcek ve D-Resort Ayvalık için stratejik iletişim danışmanlığı çatısı altında medya ilişkileri, pazarlama iletişimi, konu ve etkinlik yönetimi ve lider iletişimi konularında hizmet verecek.
Serdesin’e yeni marka
Vita Yağ’ın holistic reklam ajansı Serdesin oldu.
Konvansiyonel ve dijital reklamcılık alanında faaliyet gösteren ve müşteri portföyünde Asperox, Peros, Beyaz Kağıt, Ülker, OlduBil, Daily Perfection, Paribu Cineverse, ebebek, LastikPark, Assos, Ray Sigorta, Cigna ve Jantsan gibi markaları bulunduran Serdesin’in son velinimeti Vita Yağ oldu.
SCW.AI ve Optiyol’dan yeni iş birliği
SCW.AI ve Optiyol uçtan uca dijital dağıtım zinciri çözümleri sunmak için iş birliğini duyurdu. Yapılan iş birliği SCW.AI’ın dijital fabrika çıkışı uzmanlığı ile Optiyol’un lojistik optimizasyonu vizyonunu bir araya getiriyor.
SCW.AI’nin kurucusu ve CEO’su Evren Özkaya söz konusu iş birliğine dair “Üretim, küresel tedarik zincirlerinin en az dijitalleşmiş parçalarından biridir. Bu sebeple, fabrikalar günümüzün dinamik ve bir hayli dijitalleşmiş ticaretinde sürekli değişen arz-talep dengelerine cevap vermek için gereken çeviklik, verimlilik ve şeffaflığa ayak uydurmakta zorlanıyorlar. Yatırımcılarımızın da desteğiyle, bu büyük sorunu çözmek için sonuç odaklı, kullanımı kolay ve ölçeklenebilir olarak geliştirilmiş, pazarda başarısını kanıtlamış dijital fabrika yazılımlarımızı daha da güçlendirip yeni pazarlara açacağız. SCW.AI, üreticilerin ihtiyacı olan tüm teknolojik çözümleri tek ve entegre bir platform olarak sağlama stratejisi ile dünya çapında değer katmaya devam edecektir” açıklamasında bulundu.
N Kolay dijital yaratıcı ajansını seçti
Aktif Bank’ın dijital bankası N Kolay’ın dijital reklam çalışmalarını emanet edeceği ajans Liberté İstanbul oldu.
Ajans yeni dönemde markanın yaratıcı dijital çalışmalarını üstelenecek.