En etkili PR çalışmaları Brandverse Awards’da yarışacak
Brandverse Awards PR bölümü en etkili PR çalışmalarının başvurularını bekliyor! İş birlikleri, kurumsal imaj ve itibar yönetimi çalışmaları, düzenlenen lansmanlar ve sponsorluk çalışmaları, sosyal sorumluluk projeleri, sürdürülebilir iş stratejileri ve tüm PR içeriklerinin PR bölümü altında yarışacağı Brandverse Awards’un başvuru süreci 6 Nisan’da sona erecek…
BoomSonar ve Marketing Türkiye iş birliğiyle hayata geçirilen ve Social Media Awards Turkey’nin de geçtiğimiz yıl dahil olduğu Brandverse Awards’da kanaat önderleri ve influencerların yer aldığı kampanyalar önceki yıl Sosyal Medya ve Dijital bölüm altında değerlendirilirken bu yıl PR bölümü altında “Influencer ve Influencer ve Kanaat Önderi İş Birliği” kategorinde yarışacak.
PR içeriklerinde kıyasıya rekabet başlıyor
Markanın itibarını geliştirmek, markanın/ürünün hedef kitlesiyle arasında bağ kurmak güçlendirmek adına yaptığı tüm yaratıcı işlere ev sahipliği yapacak PR bölümü. “Etkinlik İçerik Üretimi”nden Kurum İçi İletişime ve hatta Sponsorluk Çalışmalarına dek pek çok başlıkta kıyasıya rekabete şahit olacağız.
- Etkili İçerik Üretimi: Marka kimliğine ve mesajına uygun, hedef kitleyi bilgilendirmek, eğlendirmek ve ilham vermek, etkileşim yaratmak için oluşturulan yaratıcı tüm PR içerikleri bu kategoride yarışır.
- Etkinlik Çalışmaları: Markanın PR stratejisi doğrultusunda tüketicileriyle bir araya geldiği tüm yaratıcı online ve offline etkinlik projeleri bu kategoriye başvurabilir.
- Influencer ve Kanaat Önderi İş Birliği: Bu kategoride bir PR kampanyasında fikir önderlerinin ve/ veya influencerların etkili kullanımları yarışır. Katılımcılar, PR stratejisinin bir parçası olarak bir fikir önderi veya influencerın konumundan nasıl yararlanıldığını, içerik ve sunumun markanın ve kampanyanın genel stratejisine nasıl uygun olduğunu ve ilgili fikir önderi/influencerların dahil olmasıyla kampanyanın başarısını nasıl etkilendiği detaylarıyla belirtmeli.
- Kurum İçi İletişim: Bu kategoriye kuruluş içerisinde çalışanların motivasyonunu arttırmaya ve kurum kimliğini benimsetmeye yönelik yapılan iç iletişim faaliyetleriyle başvuru yapılabilir. Başvurular, yapılan çalışmanın çalışanlar üzerindeki etkisine dair sonuçları göstermelidir.
- Sponsorluk Çalışmaları: Markanın iş ve PR hedeflerini karşılamak ya da belli bir konuda farkındalık yaratmak için marka kimliğine ve hedef kitlesine uygun olarak gerçekleştirdiği tüm sponsorluk çalışmaları veya ortaklık programları bu kategoride yarışır.
- Lansman/Relansman İletişimi: Marka, ürün ya da hizmet için düzenlenen lansman veya relansman çalışmaları bu kategoriye başvuruda bulunabilir.
- Kurumsal İmaj ve İtibar Yönetimi: Bu kategoride kurum ya da markaların doğrudan satış ya da herhangi bir somut dönüş beklentisi olmadan markanın/kurumun itibarını yükseltmeyi ve imajına katkı sağlamayı amaçlayan çalışmalar yarışır. Kategori sponsorluk, PR projeleri, iç iletişim, halka arz ve imaj vb. çalışmaları kapsar.
- Kurumsal Sosyal Sorumluluk: Kurum veya kuruluşların etik ve sorumlu davranarak topluma ve çevreye katkı sağlamak için ürettiği tüm kampanyalar ve iletişim çalışmaları bu kategoride yarışabilir.
- Kurumsal Sürdürülebilirlik Yönetimi: Sürdürülebilir bir gelecek için kurum ve kuruluşların ekonomik, sosyal ve çevresel açıdan sürdürülebilir iş stratejileri geliştirerek buna yönelik yürüttükleri iletişim çalışmaları bu kategoride yarışabilir.