Unutulmaz deneyimler Brandverse Awards’da ödüllendirilecek
Hedef kitlesinin ihtiyaçlarına yanıt veren, trendleri kullanarak onları etkileyen ve unutulmaz deneyimler sunan tüm projeler Brandverse Awards‘un “Deneyim Tasarımı” bölümünde yarışacak. “Dijitalde Müşteri Deneyimi”nden “Metaverse Kampanyası”na, “Markalı Oyun Deneyimi”nden “VR/AR Teknoloji Kullanımı”na dek birçok kapsamlı başlık için başvurular 6 Nisan’a dek sürecek...
BoomSonar ve Marketing Türkiye iş birliğiyle hayata geçirilen Brandverse Awards için başvuru süreci devam ediyor…
Bu yıl ilk kez Deneyim Tasarımı bölümü altında markaların tüketici kitlesine ulaşmak için sunduğu yarışmalar ve oyunlaştırılmış deneyimler “Promosyonlar ve Yarışmalar” kategorisinde, büyük ölçekli etkinliklerin kullanıldığı çalışmalar ise “Canlı Deneyimler / Konserler / Festivaller” kategorisinde değerlendirilecek.
Kampanyaların ardında yer alan stratejiler kapışacak
Marka adına yapılan tüm iletişim faaliyetleri ve kampanyaların ardında yer alan, işin başarıya ulaşmasını sağlayan özgün ve etkili marka stratejileri “Deneyim Tasarımı” bölümünde yarışacak.
- 360 Derece Entegre Marka Deneyimi: Bir markanın kendi marka kimliği kapsamında oluşturduğu kalıplardan sıyrılarak veya toplumda genel geçer olarak kabul edilmiş kavram ve konularda ürettiği çarpıcı, ezber bozan, ve sıra dışı tüm kampanyalar bu kategoride yarışabilir.
- Canlı Deneyimler Konserler / Festivaller: Yeni Spor, festivaller, konserler, kurumsal eğlenceler, yapılı sahneler vb. gibi büyük ölçekli etkinliklerin kullanıldığı marka deneyimi veya aktivasyonları bu kategoride yarışır.
- Dijitalde Müşteri Deneyimi: Marka veya ürünün tüketici kitlesine dijitalde sunduğu marka deneyimi projeleri bu kategoride yarışır.
- Doğrudan Pazarlama Kampanyaları: Markanın hedef kitlesine bir veya birden fazla reklam aracıyla doğrudan ulaştığı, interaktif ve sonuçları ölçülebilen pazarlama kampanyaları bu kategoride yarışır.
- Fiziksel Müşteri Deneyimi: Marka veya ürünün tüketici kitlesine fiziki bir ortamda sunduğu canlı marka deneyimi projeleri bu kategoride yarışır.
- Markalı Oyun Deneyimi: Müşterinin marka ile etkileşim kurabildiği marka adına özel olarak hazırlanmış ya da mevcut oyunlar aracılığıyla sağlanmış marka deneyimleri bu kategoride yarışır.
- Metaverse Kampanyası: Metaverse’ün dijital evreninde öne çıkan marka çalışmaları, kampanyaları ve etkinlikleri bu kategoriye katılabilir. Kategorinin temel odak noktası, yapılan çalışmaların Metaverse özelinde kurgulanıp hayata geçirilmiş olması.
- NFT Kampanyası: Non Fungible Token adlı dijital varlığı marka adına yapılan projelere entegre ederek kullanan kampanyalar bu kategoriye katılabilir. Katılım gösterecek kampanyaların NFT’yi odak noktalarına almış olması ve iletişimlerini bu odakta yapmış olmaları gerekiyor.
- Promosyonlar ve Yarışmalar: Markanın hedef kitlesiyle etkileşimini sağlamak için sunduğu online veya offline yarışmaları, mağaza içi promosyon aktivasyonları, oyunlaştırılmış deneyimler gibi tüm çalışmalar bu kategoride yarışır.
- VR/AR Teknoloji Kullanımı: Bir markanın pazarlama stratejisi doğrultusunda hazırlanan tüm sanal gerçeklik veya artırılmış gerçeklik kampanyaları ve uygulamaları bu kategoride yarışır.