Pepsi imaj tazeliyor! | Son 24 saatin gündemi
Son yıllarda pek çok markanın ikonik logolarını yenilediğini görüyoruz. Otomotiv sektöründen fast-food zincirlerine dek gördüğümüz bu dönüşüm furyasına Pepsi de dahil oldu.
Marka geçmiş yıllarda kullandığı logolarını anımsatan yenilenmiş retro görünümlü logosuyla raflarda yerini alacak…
Markanın son 15 yıldır kullandığı logoda “Pepsi” isimi küçük harflerle kırmızı, beyaz ve mavi renklere sahip amblemin yanında veya altında yer alıyordu. Yeni tasarımla birlikte şirketin ismi siyah bir renk alarak büyük harflerle amblemin içine yerleştirildi.
Pepsi CMO’su Todd Kapplan, eski küçük harfli logonun şirketin “cesur ve kendine güvenen” havasını yansıtmadığını söylerken daha keskin, büyük harfli logonun bunu başaracağını ifade ediyor…
Twitter’ın gizli VIP listesi açığa çıktı
Elon Musk geçtiğimiz haftalarda tanınmış isimlerin önceden almış olduğu mavi tiklerin geçerliliği için Blue abonesi olmaları gerektiğini açıklamıştı. Kararla ilgili yaptığı açıklamada ise herkese eşit davranılması ve ünlülere özel standartların olmaması gerektiğini savunmuştu.
Şimdi ise Twitter’ın farklı bir yüzüyle karşı karşıya olduğumuza dair veriler sunuyor Platformer…
Sosyal ağların sosyal yaşama etkisine odaklanan bir platform olan Platformer tarafından elde edilen verilere göre, Twitter’ın Elon Musk da dahil olmak üzere daha fazla görünürlük sunduğu 35 kişilik gizli bir VIP listesi var. VIP listesinde siyasi isimlerden gazetecilere ve ünlülere dek pek çok isim yer alıyor.
Platformer tarafından açıklanan bazı isimler şöyle;
- Basketbol yıldızı LeBron James
- ABD Başkanı Joe Biden
- YouTuber Mr. Beast
- Viral Twitter hesabı Dril
- Siyaset Yorumcusu Matthew Yglesias
- Siyaset Yorumcusu Ben Shapiro
Tesla’nın Türkiye pazarına çıkacağı tarih belli oldu
Elon Musk’ın sahibi olduğu Tesla, Türkiye’de satışa başlayacağı tarihi duyurdu. Türkiye pazarına çıkmak için bir süredir hazırlıkları sürdüren Tesla, dün Instagram’da paylaştığı gönderide elektrikli SUV modeli üzerine “TÜRKİYE” yazısına yer verdi. Ayrıca gönderide “4/4” rakamlarının da yer alması gözleri 4 Nisan tarihine çevirdi.
Hürriyet’ten Taylan Özgür Dil, tarihi doğruladı ve Tesla’nın ilk etapta İstanbul’da iki mağaza açacağını yazdı. İlk mağaza İstanbul Avrupa Yakası’nda bulunan Kanyon AVM olacak. İkinci mağaza Anadolu Yakası’ndaki başka bir AVM’de yer alacak. Ayrıca, Tesla’nın Model Y’ye göre daha uygun fiyatlı aracı Model 3 ise Türkiye’nin Çin’den gelen elektrikli araçlar için ilave gümrük vergisini yüzde 40’a çıkarması nedeniyle şimdilik satışa çıkmayacak.
Unutulmaz deneyimler Brandverse Awards’da ödüllendirilecek
Hedef kitlesinin ihtiyaçlarına yanıt veren, trendleri kullanarak onları etkileyen ve unutulmaz deneyimler sunan tüm projeler Brandverse Awards‘un “Deneyim Tasarımı” bölümünde yarışacak. “Dijitalde Müşteri Deneyimi”nden “Metaverse Kampanyası”na, “Markalı Oyun Deneyimi”nden “VR/AR Teknoloji Kullanımı”na dek birçok kapsamlı başlık için başvurular 6 Nisan’a dek sürecek…
Apple, Martin Scorsese’le beyaz perdede boy gösterecek
Martin Scorsese’nin “Killers of the Flower Moon” adlı yeni filmi yayınlayacak olan Apple TV, filmi önce beyaz perdede ardından platformda izleyiciyle buluşturmaya hazırlanıyor. Killers of the Flower Moon, Apple’ın sinemalarda gösterime giren ilk filmi olacak. Netflix geçen yıl bir ilke imza atmış ve Glass Onion: A Knives Out Mystery filmini platformda yayınlamadan yaklaşık bir ay önce sinemada gösterilmesine izin vermişti. Apple, Killers of the Flower Moon filmi için aynı yolu takip edeceğini açıkladı.Haberin devamını okumak için TIKLAYIN.