A&B İletişim iklim krizine karşı cephe alıyor
A&B İletişim, “Clean Creatives Taahhüdü”nü imzalayarak iklim krizi inkarına ve fosil yakıt endüstrisinin halkla ilişkiler çalışmalarına dahil olmayacağını duyurdu… Türkiye’de Clean Creatives Taahhüdünü imzalayan ilk ajans olan A&B İletişim, daha yeşil ve sürdürülebilir bir geleceği teşvik eden markalarla çalışmayı tercih etme sorumluluğunun tamamen halkla ilişkiler ajanslarının ve uzmanlarının elinde olduğunu hatırlatarak, sektördeki tüm kurum ve kuruluşları Clean Creatives Taahhüdünü imzalamaya davet ediyor.
A&B İletişim sürekli geliştirdiği Etik İlkeleri çerçevesinde Clean Creatives taahhüdünü imzaladığını duyurdu. A&B, fosil yakıt şirketleri, ilgili meslek kuruluşu ve ticaret odaları veya fosil yakıt endüstrisiyle ilişkili paravan gruplar için halkla ilişkiler ve reklam çalışmalarına dahil olmayacağı taahhüdünde bulunan 500’den fazla yaratıcı kurum içinde yerini aldı.
Clean Creatives taahhüdü, Halkla İlişkiler ve Reklamcılık sektörünün fosil yakıtlarla ilgili çalışmalarını tekrar gözden geçirmelerini sağlamak amacıyla global ölçekte önde gelen ajansları, çalışanlarını ve müşterilerini bir araya getiren küresel bir hareket olarak dikkat çekiyor. Şeffaf, dürüst ve çevreye duyarlı bir iletişim yaklaşımı benimseyen A&B ise uzun yıllardır fosil yakıt üreten, pazarlayan veya taşeron hizmet veren şirketlere danışmanlık vermeyi tercih etmiyor ve sorumlu şirket anlayışıyla hareket etmeye özen gösteriyor.