Heinz Türkiye, birçok kullanıcının ara sokak restoranlarda karşılaştığı Heinz şişelerinin yeniden doldurulması problemine yaratıcı bir çözümle son veriyor.
Heinz’ın eşsiz kırmızı renginden yola çıkan projede, pantone koduyla oluşturulan bir kırmızı şeridin Heinz etiketinin etrafına yerleştirildiğini görüyoruz. Heinz ketçabın rengiyle birebir eşleşen etiket, içine farklı bir ketçap konduğunda sahte Heinz’ı ele veriyor. It Has To Be Heinz (Heinz olmalı) sloganıyla iletişimini globalde de yürüten Heinz, şişedeki ketçabın Heinz olması gerektiğini de eğlenceli bir şekilde anlatmış oluyor.
Mart ayında seçili restoranlarda kullanıma giren bu özel etiketli şişeler, Wunderman Thompson Türkiye imzası taşıyor.
Reklam Künyesi:
Reklamveren: Heinz Turkey
Marka: Heinz Tomato Ketchup
Kampanya Adı: Is That Heinz?
Ajans: Wunderman Thompson Turkey
Global Chief Creative Officers: Bas Korsten and Daniel Bonner
Global Desing Lead: Luke O’Prey
Executive Creative Director: Ümit Taşlı
Creative Director: Onur Kutluer
Head of Art: Burak Tozkoparan
Art Director: Merve Oğuz
Copywriter: Göktuğ Hekimoğlu
Motion: Kerem Korucuoğlu, Sezin Aktürk
Marketing Director MEA & Türkiye: Passant El-Ghannam
Brand Manager: Yağmur Ünal
Client Services Director: Didem Özcıbır
Account Group Director: Selen Varlık
Account Supervisor: Güliz Erkut
Social Media Group Head: Dilek Uyganlı İlter
Community Manager: Rengin Yaren Kılıç
Global Communications & Public Relations Manager: Emilie Sharp
Local Public Relations Manager: Hande Kurt
Head Of Production: Melis Bircan
Senior Producer: İpek Şeşen Arabacıoğlu
Print Production: Metin Bahar