Yapay zeka porselen sektörüne de el attı
Bonna, yeni koleksiyonunda “yapay zeka” teknolojisini porselenle buluşturdu. Türkiye’de porselen sektöründe yapay zekayı üretim ve tasarım ayaklarında kullanan ilk marka olan Bonna, koleksiyonun adını Futura olarak belirledi…
HoReCa yeni fikirlerle birlikte en iyi hammaddeleri ve en yeni üretim teknolojilerini kullanarak sektörün ilerlemesine katkıda bulunmak istediklerini ifade eden Bonna Genel Müdürü Erbil Aşkan, “Bonna olarak çok yönlü teknoloji olan yapay zekanın günümüzde her iş kolu, her işletme ve her sektör için büyük avantajlar yaratacağına inanıyoruz. Biz de bu sebeple bu alanında yaptığımız çalışmalara hız kazandırdık ve tasarımcımız Ahmet Osman Peker ile yapay zeka teknolojisini kullanarak Futura koleksiyonumuzu hayata geçirdik. Futura, ülkemizde porselen sektöründe AI teknolojisi kullanılması bakımından bir ilk. Bu yüzden bizim için çok kıymetli. Yapay zekâ yönündeki çalışmalarımıza yeni koleksiyonlarımızda da devam edeceğiz” dedi…