LC Waikiki indirim için bahane arıyor!
Türkiye internetle ilk kez 12 Nisan 1993 tarihinde tanıştı. Pek çok insanın zihninde yer etmez bu bilgi ama LC Waikiki hatırlatıyor ve indirime bahane olarak gösteriyor. LinkedIn üzerinden paylaşım yapan LC Waikiki E- Ticaret Genel Müdürü Ömer Barbaros Yiş, Türkiye’nin internetle tanışma yıldönümünün ilk bahaneleri olduğunu belirtirken “Bakalım bizi başka ne bahaneler bekliyor” diyerek yeni indirim kampanyaları için de yeşil ışık yakıyor…
Markaların belirli bir indirim takvimi vardır: Sezon ortası indirimi, sezon sonu indirimi, Anneler Günü, Sevgililer Günü, Black Friday… Tüm bu günlerin tüketicinin takviminde de karşılığı var elbette. Yani işin pek sürprizi kalmadı. İndirim öncesi sepetini dolduran tüketiciler pusuya yatıp beklemeye başlar. Ancak LC Waikiki bu ezberi bozacak bir adım attı ve indirime bahane aradığını duyurdu. İlk bahanesi de Türkiye’nin internetle tanışmasının yıldönümü oldu.
LC Waikiki E- Ticaret Genel Müdürü Ömer Barbaros Yiş bu güne özel gerçekleştirdikleri yüzde 24 indirimi Linkedin hesabından şu sözlerle duyurdu: “İndirimli alışveriş için illa herkesin bildiği bir özel günü beklemek gerekmiyor. İndirim yapıp fayda sağlamak istedikten sonra indirim yapmak için bahane çok. Biz de böyle dedik ve 12 Nisan 1993 Türkiye’nin internetle tanıştığı günde uygulamamızda her üründe geçerli yüzde 24 indirim yapıyoruz. İnternet olmasa e ticaret olmazdı, biz ne yapardık şimdi Nisan’daki ilk bahanemiz bu. Bakalım bizi başka ne bahaneler bekliyor”
LC Waikiki beden uyuşmazlığı etiketleriyle de şaşırtıyor
Ömer Barbaros Yiş, beden uyuşmazlığı sebebiyle en çok iade edilen ürünlerin daha rahat fark edilmesi ve dolayısıyla beden seçiminin daha doğru yapılması için “Beden İadesi Yüksek Ürün” etiketlerini kullanmaya başladıklarını da açıkladı.
Markanın misafirlerini yormamak için kullanıma sunduğu etiketler, daha az iadeyi teşvik ederek sürdürülebilirlik adına da fark yaratabilir.