Haftanın iş birlikleri
Punch BBDO’ya yeni marka
Metro Türkiye, iletişim ajansı olarak Punch BBDO’yu seçti.
Metro Türkiye, Türk mutfak kültürünü ve değerlerini korumak, bu değerleri gelecek nesillere aktarmak için Türk mutfağına gönül veren şeflerle birlikte 30 yıldan fazladır işin mutfağında. Nisan ayı itibariyle başlayan Metro Türkiye ve Punch BBDO ortaklığının yeni projeleri çok yakında yayınlanacak.
Ogilvy PR, Aroma’nın iletişim ajansı oldu
Ogilvy PR, Aroma’nın iletişim danışmanlığını üstlendi.
Yeni iş birliği kapsamında Ogilvy PR, Aroma’ya kurumsal iletişim, marka iletişimi, gündem yönetimi, pazarlama iletişimi, medya ilişkileri ve kriz yönetimi konularında hizmet verecek.
Rafineri Network olmanın ilk adımını Bakü’de atıyor
Türkiye’nin en büyük bağımsız reklam ajansı “Rafineri”, “Endorphin” ile güçlerini birleştiriyor. “Cannes Lions”, “Clio”, “The One Show” gibi dünya çapında ödüller kazanan Rafineri, Türkiye pazarındaki tecrübesini yabancı ülkelere taşımak için ilk adımı Bakü’de attı. “EndorphinXRafineri” Azerbaycan’da hizmet vermeye başladı. Geçen yıl Orta Asya’nın en büyük iletişim festivali olan “Red Jolbors”tan 9, Azerbaycan’da ilk kez düzenlenen “Felis” ödüllerinden 18 ödül kazanan ve Yılın En Yaratıcı Ajansı seçilen “Endorphin” ile iş birliğine giden Rafineri, Azerbaycan reklamcılık sektöründe yeni bir dönem açacak. Ajans başkanları, ortak çalışmanın Azerbaycan reklam sektörüne yeni bir soluk getireceğini söylüyor.
YBY Woods’un PR Ajansı Sobraz oldu
Kültür, sanat ve eğlence alanında yarattığı ve sunduğu deneyimlerle şehir yaşam kültürünün zenginleşmesine odaklanan YBY Woods, iletişim çalışmaları için Sobraz ile iş birliği yaptı.
Sobraz, YBY Woods’un hikayelerinin hedef kitleleriyle buluşması için pazarlama iletişimi alanında yaratıcı ve stratejik danışmanlık hizmetleri sunacak.
Pizza Hut yeni iletişim ajansını seçti
Pizza Hut yeni dönem iletişim çalışmalarını Gravital İletişim devam ettirecek.
Gravital İletişim Pizza Hut’a yeni dönemde etkinlik ve proje yönetimi, dijital iletişim, medya ilişkileri ve içerik yönetimi, lider iletişimi, pazarlama iletişimi, risk, kriz ve konu yönetimi ile itibar yönetimi alanlarında hizmet verecek.
Practice’e 5 yeni müşteri
Turizme değer katmak ve ülkemizin turizm potansiyelini artırmak hedefiyle yatırım ve faaliyetlerini 1987 yılından bu yana sürdüren Kuşadası merkezli Göçtur Turizm (Göçtur) ve bünyesindeki markalarının iletişim ajansı PRactice Communication Management (PRactice) oldu.
PRactice, Nisan 2023 itibarıyla Göçtur ve bünyesindeki Pine Bay hotels & resorts, DoubleTree by Hilton, Old Town Tanneries ve Gio Rooftop markalarına Stratejik İletişim Danışmanlığı, Lider İletişimi, Kurumsal İletişim, Pazarlama İletişimi, İtibar Yönetimi, Kriz İletişimi, Medya İlişkileri ve İç İletişim alanlarında planlama, içerik geliştirme ve operasyonel iletişim yönetimi hizmetleri sunacak. PRactice ayrıca, Mehmet Nuri Göçen Kültür, Eğitim ve Sanat Vakfı’nın iletişim hizmetlerini de üstlenecek.
Albaraka Türk yeni kreatif ajansını seçti
Albaraka Türk’ün ajans konkuru geçtiğimiz günlerde sonuçlandı.
Marka, yeni dönemde lead kreatif ajans olarak RED and GREY ile ilerlemeye karar verdi. Bankanın yeni vizyonu ve değişen teknolojilere odaklı bakış açısından yola çıkarak hazırlanacak tüm reklam iletişimlerinde RED and GREY imzası olacak.
Mitsubishi Electric’in Türkiye’deki stratejik iletişim danışmanı Communication Partner oldu
Communication Partner, klima sistemleri ile fabrika otomasyon sistemlerinde global bir marka olan Mitsubishi Electric’in Türkiye’deki stratejik iletişim süreçlerinin yönetiminden sorumlu olacak.
Communication Partner, Mitsubishi Electric’e Türkiye’de yürütülecek olan kurumsal iletişim, etkinlik yönetimi, kriz iletişimi, içerik ve proje yönetimi ile medya iletişimi konularında hizmet verecek.
Globelink Ünimar, Şile Belediyesi iş birliğiyle deniz yüzeyi temizleme araçlarını faaliyete geçirdi
İş süreçlerinde çevrenin ve doğal kaynakların korunmasını ön plana alan Globelink Ünimar, şimdi de Şile Belediyesi’yle ortaklaşa yürütülen proje kapsamında Şile’de deniz yüzeyinin temizlenmesi adına önemli bir adım attı. Bu kapsamda, 19 Nisan’da Globelink Ünimar İcra Kurulu Üyeleri Koray Çıtak, Selçuk Uray ve Pazarlama Süpervizörü Efe Çıvgın ile Şile Belediyesi İklim Değişikliği ve Sıfır Atık Müdürü Aydagül İpek Akyol’un katılımıyla gerçekleştirilen lansmanla birlikte kıyı ve deniz temizliği yapabilen insansız deniz yüzeyi temizleme araçları bölgedeki faaliyetlerine başladı. Her biri toplamda 120 litre katı 15 litre sıvı atık kapasitesine sahip olan iki araç Şile Belediyesi’nin destekleriyle çalışmaya devam edecek.
Proje kapsamında, Globelink Ünimar ve Şile Belediyesi’nin ortak çalışmaları sonucunda deniz yüzeyi temizleme araçlarının aktif olarak çalışacağı iki bölge belirlendi. Bu kapsamda, ilk aracın çalıştırılması için belediye tarafından etkinlikler, festivaller gibi önemli organizasyonlarda kullanılan ve birçok ziyaretçiye ev sahipliği yapan Şile Limanı seçildi. Ayrıca, turizm anlamında oldukça aktif bir alan olan Ağva oteller bölgesi de ikinci aracın konumlandırılacağı bölge oldu.
Asis Elektronik ve İş Bankası akıllı ulaşımda iş birliğine devam ediyor
Yeni nesil akıllı şehir teknolojileriyle ulaşım sektörüne yönelik projeler üreten Asis Elektronik, İş Bankası’nın Maximum Mobil uygulaması üzerinden akıllı çözümler sunmaya devam ediyor.
Katma değerli teknoloji üreterek akıllı şehir teknolojileri ve finansal teknolojiler alanlarında yerel ve global projeler tasarlayan Asis Elektronik, İş Bankası ile toplu ulaşımda akıllı çözümleri Türkiye’de yaygınlaştırmak üzere iş birliği gerçekleştirdi. Asis Elektronik’in akıllı ulaşımı destekleme hizmeti ürünü olan projede, İş Bankası kartları ile Maximum Mobil uygulaması üzerinden şehir içi ulaşım kartlarına kolayca yükleme sağlanıyor.
Akıllı şehir planlamasında paydaşlar arası iş birliğine dikkati çeken, Asis Elektronik Genel Müdürü ve Yönetim Kurulu Üyesi Hakan Özyürek “Elektronik ücret toplama sistemi ve şehir teknolojileri alanlarında kartların tüm ödeme işlemlerinde kullandırılması, tüm banka kartlarının elektronik ücret toplama sistemlerinde kabul edilmesi ve kartlar için geliştirilecek yeni kullanım alanlarıyla kullanıcı dostu bir sistem kurma konusunda çalışmalar yürütüyoruz. Akıllı şehirler için geliştirdiğimiz teknolojilerle ulaşım sektöründe entegre çözümleri paydaşlarımızla birlikte geliştireceğiz. Önümüzdeki dönemde iş birliği yaptığımız kurumlarla birlikte fintek ekosistemini büyüterek ve son kullanıcılara kolay ve pratik çözümler geliştireceğiz” dedi.
Teknopark İstanbul’dan finans teknolojileri için kuluçka merkezi: Cube Ümraniye
Finansal teknolojiler alanında girişim ve projelerin hayata geçmesinde önemli bir rol oynayacak Cube Ümraniye Uydu Kuluçka Merkezi için, Teknopark İstanbul, Ümraniye Belediyesi ve İstanbul Ticaret Üniversitesi arasında iş birliği protokolü imzalandı. Türkiye’nin oyun, dijital sanat, simülasyon, artırılmış gerçeklik, VR ve mobil uygulama tematik alanlarına sahip ilk uydu kuluçka merkezi Cube Beyoğlu’nu kısa süre önce faaliyete alan Teknopark İstanbul, böylece ikinci uydu kuluçka merkezini açmış olacak.
13 Nisan Perşembe günü Cube Incubation’da gerçekleşen imza töreni, Ümraniye Belediye Başkanı İsmet Yıldırım, Teknopark İstanbul Yönetim Kurulu Başkanı Prof. Dr. Metin Yerebakan, Teknopark İstanbul Yönetim Kurulu Başkan Vekili Şekib Avdagiç, Teknopark İstanbul Genel Müdürü Bilal Topçu, İstanbul Ticaret Üniversitesi Mütevelli Heyet Başkanı Dr. İsrafil Kuralay ve İstanbul Ticaret Üniversitesi Rektör Vekili Prof. Dr. Ömer Torlak’ın katılımıyla gerçekleşti. Finansal teknolojiler alanında girişim ve projelerin geliştirilmesinde önemli bir boşluğu dolduracak olan Ümraniye Uydu Kuluçka Merkezi’nin, Teknopark İstanbul, Ümraniye Belediyesi ve İstanbul Ticaret Üniversitesi ortaklığında yakın zamanda hizmete girmesi planlanıyor.
Arabam.com seçimini yaptı
arabam.com PR faaliyetleri için Excel İletişim ve Algı Yönetimi ile el sıkıştı.