Nefaset’li yeni Bizim Mutfak kampanyası
Grey İstanbul’un hazırladığı kampanyada, Nefaset’in lezzet konusundaki ustalığının simgesi olan şapka ikonunun artık diğer kadınlara geçtiğini görüyoruz. Böylece lezzet ve ustalığın ikonu olan şapka, Bizim Mutfak çorbalarını kullanan bütün kadınların mutfaktaki ustalıklarının simgesi haline gelmiş oluyor. Şapkanın yanmasıyla iyi bir lezzet almanın, mutfaktaki ustalığın altı çiziliyor.
Bizim Mutfak Ezogelin Çorbası Künye
Reklamveren: Ülker/Bizim Mutfak
Reklamveren Temsilcisi: Didem Doğan, Tuğba Akyüz, Deniz Caner, Merve Oğuzhan, Dilek Yılmaz
Ajans: Grey İstanbul
Kreatif Direktörler: Ergin Binyıldız, Engin Kafadar
Kreatif Grup Direktörleri: Tunç Tuncer, Volkan Dalkılıç
Kreatif Ekip: Köksal Karabulut, Ezgi Midillioğlu, Damla Akçay
Müşteri İlişkileri: Celine Kaya, Tunç Alankaya, Deniz Yüksel
Strateji : Akan Abdula, Kayansel Kaya
Prodüksiyon: Onur Mis, Ege Yaşar
Prodüksiyon Şirketi: Ptt
Müzik: Jingle House (Ömer Ahunbay)
Fotoğraf: 212 productions/ Candaş Arın
Güncel Haberler