Tedarik zinciri, nasıl değer zincirine dönüşür? Yanıt B2B Marketing & Management Summit’te…
Pazarlamanın dikey alanlarından bir tanesi olan B2B’nin yolunu açacak deneyimler, 24 Şubat’ta Divan Kuruçeşme’de Marketing Türkiye, Deloitte Türkiye iş birliğiyle düzenlenecek B2B Marketing & Management Summit’te paylaşılacak.
Zirve, içgörü yaratmanın hiç de kolay olmadığı bu alanda faaliyet gösteren şirketlerin dijitalleşme, üretim ve satış süreçlerinin verimli olmasına için başvuru kaynağı yaratmak üzere üçüncü kez B2B sektörler için külliyat oluşturuyor. Zirvenin ardından “B2B Excellence Awards” ile “Yılın En İtibarlı İş Ortakları” da ödüllerine kavuşacak…
Tedarik zincirinden değer zincirine dönüşen süreçler
Ekosistem, her birisi güçlü bağlarla birbirine bağlanmış oluşumların aynı hedef için dengeli varlık göstermesi demek. İşin sürdürülebilirliği için sektör fark etmeksizin en önemli kavramlardan biri olarak kabul edilen ekosistem, tedarik zincirindeki her bir halkanın kusursuz işlemesini gerekli kılıyor. Kusursuzluk iş birliği, pürüzsüz iletişim ve elbette katma değer yaratarak mümkün. Tedarik zincirinin değer zincirine dönüştüğü günümüzde markaların dikkat etmesi gereken uygulamalar ve ana trendler B2B Marketing & Management Summit’23’te katılımcılarla paylaşılacak.
İşte B2B Marketing & Management Summit’in bu yılki programı ve konuşmacaları:
B2B Marketing & Management Summit’23’e katılmak için aşağıdaki kayıt formunu doldurmanız yeterli…