İhracatın değer önerisi B2B Marketing&Management Summit’te masaya yatırılacak…
B2B’nin geleceğine ışık tutan meseleler “Değer Zincirinde Yeni Açılımlar” ana temasıyla gerçekleşecek olan “B2B Marketing & Management Summit”te masaya yatırılacak. 24 Şubat’ta Divan Kuruçeşme’de Marketing Türkiye, Deloitte Türkiye iş birliğiyle düzenlenecek zirvenin ardından “B2B Excellence Awards” ile “Yılın En İtibarlı İş Ortakları” da ödüllerine kavuşacak…
Veriyle temellendirilen yaratıcılığı teknolojiyle buluşturan B2B profesyonelleri yeterince birikimin oluşmadığı bu alanda yeni içgörüler yarattı ve başarı hikayeleri yazdılar. Tüm bu değişim ve dönüşüm bu yıl “Değer Zincirinde Yeni Açılımlar” ana temasıyla gerçekleşecek olan “B2B Marketing & Management Summit”te sekiz ana başlık altında ela alınacak. Metodolojisi Marketing Türkiye ve Kuantum Araştırma tarafından tasarlanan ve “Yılın En İtibarlı İş Ortaklarını” geniş katılımlı bir araştırmayla belirleyen B2B Excellence Awards da zirve sürecinde düzenlenecek törenle sahiplerini bulacak.
Yurt dışına açılırken ekosisteminiz kadar güçlüsünüz
İhracat elbette her zaman önemliydi ancak giderek bu önem arttı, artıyor. Bol rakipli global pazarda rakipler arasından öne çıkmak pek çok parametrenin doğru bileşeniyle mümkün. Sorular şunlar: Yurt dışına çıkarken her bir şirket ne kadar güçlü? Desteklerimizi ve destekçilerimizi biliyor muyuz? Türkiye’de önümüzdeki dönemde ne tür ihracat teşvikleri olacak? Konu ihracat olduğunda akla ilk gelen paydaşlardan lojistik firmalarının sunduğu değer önerisi nedir? Hangi ülkeye, hangi ürünle, hangi iletişim ve pazarlama stratejisiyle girilmeli? Yanıtlar B2B Marketing & Management Summit’23’te…
İşte B2B Marketing & Management Summit’in bu yılki programı ve konuşmacaları:
B2B Marketing & Management Summit’23’e katılmak için aşağıdaki kayıt formunu doldurmanız yeterli…