Pazarlamada yurt içi açılımın anahtarı B2B Marketing & Management Summit’te
Marketing Türkiye, Deloitte Türkiye iş birliğiyle düzenlenecek B2B Marketing & Management Summit bu yıl 24 Şubat’ta “Değer Zincirinde Yeni Açılımlar” ana temasıyla Divan Kuruçeşme’de gerçekleştirilecek. Zirvenin “Tedarikte bir kaldıraç olarak yurt içi açılım” ana başlıklı oturumunda Türkiye’de üretim yapmanın avantajları ve lokasyonun değer zincirindeki yeri konuşulacak.
Pazarlamanın dikey alanlarından B2B konusunda bir öğreti platformu olarak tasarlanan zirvede sekiz ana başlıkta B2B sektörlerindeki güncel gelişmeler detaylarıyla uzmanlar tarafından paylaşılacak. B2B markaların performansını değerlendiren çok kapsamlı bir araştırmanın sonuçlarının da açıklanacağı zirvenin akabinde düzenlenecek “B2B Excellence Awards” ile “Yılın En İtibarlı İş Ortakları” da ödüllerine kavuşacak…
Tedarikte bir kaldıraç olarak yurt içi açılım
Son 24 yılın en yüksek enflasyonunu yaşadığımız bu günlerde yurt dışına açılım pek çok kurum için bugünün planları arasına giremeyebiliyor. Ancak olagelmiş ürünler ve hizmetleri sunmaya devam etmekle yaratılan cirolar, artık kurumların temel maliyetlerini dahi karşılamakta yetersiz kalabiliyor. Yurt dışına açılım uzak bir olası plan ve var olan sistemin getirisi yetersizse ne mi yapmalı? Yurt içi açılımın yol haritası Türkiye’de üretim yapmanın avantajları ve lokasyonun değer zincirindeki yeri geniş bir perspektiften ele alınmalı. Tedarikte bir kaldıraç olarak yurt içi açılımı B2B Marketing & Management Summit’te uzmanlardan dinleyeceğiz…
İşte B2B Marketing & Management Summit’in bu yılki programı ve konuşmacaları:
B2B Marketing & Management Summit’23’e katılmak için aşağıdaki kayıt formunu doldurmanız yeterli…