Dolaysız markalar ile “Başka bir yol daha var…” Detaylar ECHO Summit’te
Dolaysız Markaların sayısı hızla artıyor, geleneksel roller yıkılırken kârlılığı arttırmanın kısa yolu olarak belirlenen dolaysızlık öne çıkıyor. Tüketiciyle bağlantıyı güçlendirmek, teknolojinin yanı sıra yetkinlikler de gelişip daha kapsamlı hale gelirken, ECHO Summit 2022’de ana temasını “Dolaysız Markalar” olarak belirleyerek tarihe bir not düşmüştü. Yerel ve global başarı örnekleriyle anlatılacak DTC trendlerindeki gelişmelerin ortaya koyulacağı ECHO Summit’23’ün “Direct to Consumer Brands” ana başlığında ekonomik ve sosyal dengelerin her gün değiştiği günümüzde bir başka yol haritasının mümkün olduğunun altı çizilecek. Nasıl mı? İnanıyoruz ki, en iyi anlatım sektör bazlı case’ler üzerinden olacaktır…
Marketing Türkiye ve Deloitte iş birliğiyle 25 Mayıs Perşembe günü katılımcılarını Divan Kuruçeşme’de ağırlayacak olan ECHO Summit’in “Direct to Consumer Brands – Dolaysız Markalar” oturumunda DTC trendlerindeki en güncel gelişmeler konuşulacak.
Deloitte Türkiye Danışmanlık Lideri Hakan Göl’ün moderatörlüğünde gerçekleşecek olan oturumda Philips Ev Aletleri Türkiye ve Orta Asya Bölge Direktörü Fatih Gönç ve Philips Ev Aletleri Orta Doğu, Türkiye, Orta Asya, Rusya ve Afrika Bölgesi Pazarlama Direktörü Esin Karadede deneyimlerini katılımcılarla paylaşacak.
Aşağıdaki formu doldurarak e-ticaret alanındaki en güncel gelişmelerin konuşulacağı ECHO Summit’e katılabilirsiniz. Sınırlı sayıda katılımcıyı ağırlayacak olan zirvede yerinizi almak için geç kalmayın…