“Omnichannel ve Pürüzsüz e-Ticaret”in bilinmezleri ECHO Summit’te konuşulacak
Omnichannel günlük dilimize kendi profesyonel anlamının ötesinde de yer bulmuş gözüküyor. Markalar açısından müşterilere çok kanaldan ulaşmayı, müşteriler açısından da kendisiyle pek çok kanaldan iletişim kurulmasını ifade ediyor. Omnichannel teknolojileri pazarlamanın vazgeçilmezleri arasında müstesna bir yere sahip. Peki, verimli bir omnichannel stratejisi için olmazsa olmazlar neler? Başarılı omnichannel uygulamalarının ortak noktaları ne ve daha yeni teknolojiler uygulamaya girdikçe çok kanallı stratejiler nasıl değişiyor? Bu bilinmezlerle dolu teknolojiyi ECHO Summit’in Omnichannel ve Pürüzsüz e-Ticaret ana başlığı altında bilenlerden dinleyeceğiz…
Marketing Türkiye ve Deloitte iş birliğiyle 25 Mayıs Perşembe günü Divan Kuruçeşme’de ziyaretçilerini ağırlayacak olan ECHO Summit’in Omnichannel ve Pürüzsüz e-Ticaret ana başlığında “Kesintisiz Deneyim, Sipariş Yönetimi, Servis Yönetimi, Hızlı Teslimat, e- Ticarette Lüks Ürünler” gibi pek çok alt başlık kapsamlı bir şekilde ele alınacak. Shopi Kurucu Ortağı & CEO’su Turgut Yazıcı bütünleşik sipariş yönetiminin, Domino’s Türkiye Pazarlama ve Dijital Genel Müdür Yardımcısı Pınar Togay sipariş yönetiminin, Sendeo Ticari Faaliyetler Direktörü Esin Çınar ise 7/24 mükemmel müşteri deneyiminin nasıl tasarlanacağı hakkında bilgi verecek…
Kayıt yaptırmayı unutmayın…
Aşağıdaki formu doldurarak e-ticaret alanındaki en güncel gelişmelerin konuşulacağı ECHO Summit’e katılabilirsiniz. Sınırlı sayıda katılımcıyı ağırlayacak olan zirvede yerinizi almak için geç kalmayın…