B2B’de dijital dönüşümün adımları B2B Marketing & Management Summit’te…
Marketing Türkiye liderliğinde Deloitte Digital ve Kuantum Araştırma uzmanlığıyla tasarlanan B2B Marketing & Management Summit’23’e sayılı günler kaldı. Zirve bu yıl “Değer Zincirinde Yeni Açılımlar” ana temasıyla 24 Mayıs Çarşamba günü Divan Kuruçeşme’de gerçekleştirilecek.
B2B sektörüne dair en güncel meseleler, “B2B Marketing & Management Summit”te sekiz ana başlık altında ele alınacak. Ana destekçisi VakıfBank olan zirvede temsilcileri sahnede yer alacak kurumlar arasında Ticket Restaurant Edenred Türkiye, Divan, Avis Filo, İGA, Marketing House, Shell, Stellantis, ZER ve Vestel de bulunuyor… Zirvenin odağına aldığı konu başlıklarından biri ise B2B sektörlerdeki dijital dönüşüm olacak…
Tedarik zincirinin verimliliği için dijital dönüşüm
Dijital dönüşüm epey uzun bir süredir gündemimizde ancak henüz istenilen düzeyde dönüşüm sağlanamadı. Buna rağmen B2B sektörlerde satın almanın dijital platformlara taşınması tedarik zincirinin kesintisiz işlemesi için giderek önem kazanıyor. Platformların daha fazla müşteriye ulaşması ve tedarik ürünlerinin artırılması için neler yapılıyor? Satın almanın dijitalleşmesinin faydaları ve en çok değer üreten uygulama alanları neler? B2B müşteriler için yaratılan veri, analitik ve nesnelerin interneti konularında çözümler neler? Daha güvenli ve regüle edilmiş bir B2B dijital dönüşüm nasıl mümkün olabilir? Zirve işte bu soruların da yanıtlarını verecek…
İşte B2B Marketing & Management Summit’in bu yılki programı
B2B Marketing & Management Summit’23’e katılmak için aşağıdaki kayıt formunu doldurmanız yeterli…