“Topluma faydalı şirket” olmanın anahtarı B2B Marketing & Management Summit’te…
B2B sektörünün Türkiye’deki en büyük zirvesi “B2B Marketing & Management Summit”23 için geri sayım tamamlanmak üzere… Marketing Türkiye liderliğinde Deloitte Digital ve Kuantum Araştırma uzmanlığıyla tasarlanan B2B Marketing & Management Summit’23 “Değer Zincirinde Yeni Açılımlar” ana temasıyla 24 Mayıs Çarşamba günü Divan Kuruçeşme’de gerçekleştirilecek.
Pazarlamanın dikey alanlarından B2B’ye dair büyük bir buluşma ve bir öğreti platformu olarak tasarlanan zirvede sekiz ana başlıkta B2B sektörlere ilişkin güncel gelişmeler ayrıntılarıyla paylaşılacak. Zirvenin odaklandığı meselelerden biri de B2B sektörlerde kurumsal sürdürülebilirlik ve yönetişim olacak.
Kurumsal sürdürülebilirlik ve yönetişim
Ekosisteminin gücü sektörünün gücünü de belirliyor. Kaynaktan üretime kadar her aşamada teknoloji desteğiyle ilerleyerek B2B ekosistemini sürdürülebilir kılmak mümkün mü? Sürdürülebilir finansman öncelikleri neler? Toplumsal katkıyı ön plana çıkarabilen marka nasıl olunur? B2B sektörünün paydaşları zirvede bu sorulara yanıt arayacak…
B2B Marketing & Management Summit’23’ün tüm ana başlıkları:
1. EX
2. Değer Zinciri
3. Yurt Dışı Açılım
4. Yurt İçi Açılım
5. Dijital Dönüşüm
6. İnovasyon
7. Kurumsal Sürdürülebilirlik ve Yönetişim
8. B2B’de Dönüşen Sektörler
İşte B2B Marketing & Management Summit’in bu yılki programı
B2B Marketing & Management Summit’23’e katılmak için aşağıdaki kayıt formunu doldurmanız yeterli…