Haftanın marka-ajans iş birlikleri
Hocadanal Akademi yeni dönem iletişim çalışmaları için Linafon’u seçti
Hocadanal Akademi yeni dönem iletişim çalışmalarını Linafon Medya ve İletişim Ajansı’na emanet etti.
Ajans, Hocadanal Akademi’ye yeni dönem iletişim çalışmaları kapsamında kurumsal itibar yönetimi, marka yönetimi, kurumsal iletişim, pazarlama iletişimi, sosyal sorumluluk, medya iletişimi, kriz iletişimi, lider iletişimi hizmetleri sunacak.
Yatırım Finansman yeni sosyal medya ajansını seçti
“Türkiye İş Bankası ve Türkiye Sınai Kalkınma Bankası’nın (TSKB) öncülüğünde, 13 büyük bankanın katılımıyla kurulan, Türkiye’nin ilk sermaye piyasası kuruluşu Yatırım Finansman, yeni dönemde tüm dijital iletişim süreçlerini Save As Digital’e emanet etti.
Bünyesinde Hummel, İş Portföy, Logitech ve İnter Medya gibi firmalar bulunan ajans, yeni iş ortağına sosyal medya hesabından yaptığı paylaşımla “hoş geldin” dedi.”
Ginger İstanbul’un iletişim ajansı İnomist İletişim oldu
Bünyesindeki Ginger İstanbul ve Ginger Kurumsal markalarıyla bireysel ve kurumsal firmalara catering hizmeti veren, Guidanc’y markası ile de A’dan Z’ye etkinlik tasarımı ve uygulaması hizmeti sağlayan Karmen Limited, iletişim çalışmalarını İnomist İletişim Danışmanlığı’na emanet etti.
Walther Kranz yeni global adımını duyurdu!
2021 yılında sektöre adım atan iletişim ajansı Walther Kranz yeni globalleşme adımlarını duyurdu. Daha önce Kanada ve İtalya’da temsilcilik açan ajans, 2023 yılı itibarıyla Kuveyt ve Katar’a adım atarak MENA bölgesindeki varlığını güçlendirecek. Kuveyt ve Katar temsilciliklerinin açılmasıyla başlayacak olan süreci desteklemek adına ajans grubunun reklamları New York Times Square’da yayınlanmaya başladı.
Salt İletişim Grup’a yeni marka
Salt İletişim Grup, önceden VIVAMAYR Altaussee olarak bilinen Avusturya merkezli tıbbi sağlık merkezi MAYRLIFE Altaussee’nin PR ve İletişim faaliyetlerini yönetecek.
Geçtiğimiz haftanın iş birliklerine göz atmak için TIKLAYIN.