Gmail’de yapay zeka dönemi başlıyor | Son 24 saatin gündemi
Google’ın çatı şirketi Alphabet, Android ve iOS cihazlarda kullanılabilen Gmail uygulamasına yapay zeka güncellemesinin geleceğini duyurdu. Bu güncellemeyle kullanıcılar, telefonlarına gelen e-posta ve ekleri daha hızlı ve daha kolay bir biçimde bulmak için yapay zekayı kullanabilecek.
Önümüzdeki 15 gün içinde kullanıcılar gelen kutularında arama yaptıklarında “Tüm sonuçlar” bölümünün üzerinde yer alan “En iyi sonuçlar” bölümünü görmeye başlayacaklar. “En iyi sonuçlar” bölümü, Google’ın bir kullanıcının aradığını bulmak amacıyla kullandığı anahtar kelimeler ile ilgili faktörleri analiz eden bir algoritma tarafından desteklenecek.
Alphabet’in konuya ilişkin yayınladığı blog gönderisinde yalnızca Gmail’in mobil sürümünden bahsediliyor. Bu sebeple “En iyi sonuçlar” özelliğinin tarayıcı tabanlı Gmail sürümüne eklenip eklenmeyeceği henüz belli değil.
Apple Türkiye güne zamla başladı…
Artan döviz kurlarıyla birlikte Apple Türkiye de fiyatlarını güncelledi. Henüz 18 Mayıs’ta yapılan zamların ardından tüm Apple ürünlerinin fiyatları yeniden arttı. iPhone’dan MacBook’a kadar tüm Apple ürünlerinin fiyatlarına yansıyan zamlarla birlikte güncel fiyatlar sosyal medyada da gündem yarattı…
Açıklanan zamların ardından en ucuz iPhone 14’ün fiyatı 38 bin TL olurken, en üst model iPhone içinse etiket fiyatı 68 bin TL’yi buluyor… M2 işlemcili yeni bir MacBook almak isteyenlerin ise 31 bin 500 TL’yi gözden çıkarmaları gerekiyor…
ChatGPT entegrasyonu olan ilk telefon piyasaya sürülüyor
ChatGPT’nin yakaladığı büyük ilgi akıllı telefon kullanıcılarına Siri, Google Voice gibi sanal asistanların yetmediğinin de en büyük işareti oldu. Bazı akıllı telefon üreticileri ChatGPT’yi sesli asistan olarak atamayı planlamaya başladı.
Akıllı telefon devleri planlama aşamasında takılırken bunun ilk örneğinin Transsion Infinix’in NOTE 30 serisi olacağı kesinleşti. Yakında satışa çıkacak olan Transsion Infinix NOTE 30 serisi, ChatGPT tabanlı son teknoloji bir sesli asistan içerecek.
Söz konusu hamleyi ilk olarak daha popüler bir markanın atması bekleniyordu… Ancak Transsion çok bilinmemesine rağmen pek çok ilke imza atmış bir marka. Daha önce dünyanın ilk 260W kablolu hızlı şarjını ve 110W kablosuz hızlı şarjını piyasaya sürdü.
Kaynak: GizChina
İşte güncel iPhone 14 modelleri fiyatlandırması
Model | Depolama alanı | Fiyat |
---|---|---|
iPhone 14 | 128 GB | 37.999 TL |
iPhone 14 | 256 GB | 40.999 TL |
iPhone 14 | 512 GB | 46.999 TL |
iPhone 14 Plus | 128 GB | 41.999 TL |
iPhone 14 Plus | 256 GB | 44.999 TL |
iPhone 14 Plus | 512 GB | 50.999 TL |
iPhone 14 Pro | 128 GB | 48.999 TL |
iPhone 14 Pro | 256 GB | 51.999 TL |
iPhone 14 Pro | 512 GB | 57.999 TL |
iPhone 14 Pro | 1 TB | 63.999 TL |
iPhone 14 Pro Max | 128 GB | 52.999 TL |
iPhone 14 Pro Max | 256 GB | 55.999 TL |
iPhone 14 Pro Max | 512 GB | 61.999 TL |
iPhone 14 Pro Max | 1 TB | 67.999 TL |
Markalar, Babalar Günü iletişim çalışmalarını hangi kanaldan yapmalı?
Babalar Günü yaklaşırken pelerinsiz kahramanları mutlu etmek için araştırmalar başladı. Digital Turbine’nin GWI iş birliği ile gerçekleştirdiği “Babalar Günü Alışveriş Tercihleri Araştırması”nın sonuçlarına göre hediye bulma yolculuğu çoğunlukla mobil cihazlar üzerinden gerçekleştirilecek. Peki en çok hangi kanal üzerinden gerçekleştirilen iletişim ve reklam çalışmaları akılda kalıyor?
Haziran ayının üçüncü pazar günü kutlanan Babalar Günü geldi çattı. Varlıklarıyla insana güç veren, şefkatini ve sevgisini evlatlarından hiç esirgemeyen babaların hakkı hiçbir şeyle ödenmese de bu Babalar Günü’nde tüketiciler babalarını unutmayacak. Digital Turbine’nin bağımsız araştırma şirketi GWI iş birliğiyle yaptığı “Babalar Günü Alışveriş Tercihleri Araştırması”na göre tüketicilerin yüzde 67’si bu özel günde babalarını mutlu etmek için hediye almayı planlıyor. Araştırmaya katılanların yüzde 46’sı babasına hediye olarak kıyafet almayı düşünürken, yüzde 41’i parfüm, yüzde 31’i saat, yüzde 26’sı ise elektronik ürün alacak. Haberin devamını okumak için TIKLAYIN!
Baykar sosyal medyada zirveyi kaptırmıyor…
Markalar arasındaki yoğun rekabet sosyal medyada da kesintisiz devam ediyor. Binlerce marka, rakipleri arasından sıyrılmak ve dikkat çekmek için sosyal medyada büyük bir çaba sarf ediyor. Sosyal medyanın sunduğu avantajları hedef kitlesiyle buluşmak için en etkili şekilde kullanan markalar ise başarılarıyla öne çıkıyor. Markaların sosyal medya performanslarını analitik verilere dayalı olarak ölçen SocialBrands’in Haziran ayı raporu tam da bu rekabete ışık tutuyor. Raporun detaylarını incelemek için TIKLAYIN!