Haftanın marka-ajans iş birlikleri
omg! iletişim’e yeni marka
Acronis, iletişim faaliyetlerini omg! iletişim’e emanet etti.
omg! iletişim, modern dijital dünyanın güvenlik, erişilebilirlik, gizlilik, özgünlük ve güvenlik zorluklarını çözmek için veri koruma ve siber güvenliği birleştiren İsviçre merkezli Acronis’e, stratejik iletişim danışmanlığı, medya ilişkileri, kriz iletişimi, kurumsal sosyal sorumluluk, stratejik planlama, influencer iletişimi ve etkinlik yönetimi alanlarında hizmet verecek.
English Home tercihini yaptı
English Home, yeni dönemde kurumsal iletişim danışmanlığını, farklı sektörlerden birçok markaya; marka stratejisi, kampanya iletişimi, sponsorluk ve etkinlik yönetimi sunan Salt İletişim Grup ile yürütecek.
Salt İletişim Grup; English Home’un entegre iletişim ajansı olarak markaya stratejik iletişim danışmanlığı, basın iletişimi, etkinlik yönetimi ve iç iletişim alanlarında hizmet verecek.
Danet iletişim ajansını seçti
Danet’in iletişim ajansı, PRactice Communication Management (PRactice) oldu.
PRactice DANET’e Stratejik İletişim Danışmanlığı, Lider İletişimi, Kurumsal İletişim, İtibar Yönetimi, Kriz İletişimi, Medya İlişkileri ve İç İletişim alanlarında planlama, içerik geliştirme ve operasyonel iletişim yönetimi hizmetleri sunacak.
Lufian’ın iletişim ajansı Aristo oldu
Lufian, yeni dönem iletişim çalışmalarını yürütmek üzere Aristo İletişim’i tercih etti.
Public Relations Global Network üyesi olarak global bilgi ve deneyiminden de beslenen ajans, Lufian’ın gelecek dönem stratejileri doğrultusunda markanın iletişim süreçlerini yönetecek.
Marjinal Porter Novelli’ye 2 yeni marka
Protel, iletişim çalışmalarında 360 derece iletişim hizmetleri sunan purpose ajansı Marjinal Porter Novelli ile ilerleme kararı aldı.
Marjinal Porter Novelli, eşdeğer ve biyobenzer ilaçlarda global bir lider konumdaki Sandoz’un da Türkiye’deki stratejik iletişim ajansı oldu.
Mercedes-Benz Türk’ün stratejik iletişim ajansı Excel İletişim ve Algı Yönetimi oldu
Mercedes-Benz Türk’ün yeni dönemdeki stratejik iletişim çalışmalarını, hizmet verdiği sektör, marka ve kurumlara özel somut çözümleri, yenilikçi fikirler ve ölçülebilir sonuçlarla sunan Excel İletişim ve Algı Yönetimi yürütecek.
Excel İletişim ve Algı Yönetimi, yeni iş birliği kapsamında Mercedes-Benz Türk’ün kurumsal iletişim, medya iletişimi, kriz iletişimi, konu ve gündem yönetimi başta olmak üzere, tüm iletişim çalışmalarını yürütecek.
PERYÖN’ün iletişim çalışmalarını Idecon Idea & Congress yürütecek
PERYÖN’ün (Türkiye İnsan Yönetimi Derneği) yeni dijital iletişim ajansı Idecon Idea & Congress oldu.
Idecon Idea & Congress; PERYÖN için; dijital strateji, dijital medya iletişimi, içerik yönetimi, dijital pazarlama ve sosyal medya yönetimi alanında hizmet verecek.
Anında Bitiyo, Ajanda PR ile anlaştı
Ajanda PR müşterileri arasına sağlıklı atıştırmalık sektörünün öne çıkan firmalarından olan Anında Bitiyo markasını ekledi. Buna göre markanın tüm iletişim ve etkinlik çalışmalarını Ajanda PR yürütecek.
Anında Bitiyo ile anlaşan Ajanda PR, markaya kurumsal iletişim, lider iletişimi, medya ilişkileri, kriz iletişimi, kurumsal sosyal sorumluluk iletişimi, etkinlik yönetimi, dijital iletisim ve sponsorluk yönetimi alanlarında hizmet verecek.
Geçtiğimiz haftanın iş birliklerine göz atmak için TIKLAYIN.