Türk Hava Yolları, UEFA Şampiyonlar Ligi 2022-2023 Sezonu sponsorluğunu yeni ve heyecan verici aktivasyonlarla desteklemeyi sürdürüyor. Finali 10 Haziran’da İstanbul Atatürk Olimpiyat Stadyumunda oynanacak UEFA Şampiyonlar Ligi’ne sponsor olan ilk havayolu olan küresel taşıyıcı, yeşil sahaların en ünlü yıldızlarının rol aldığı beş filmlik bir seriye imza atarak, futbolun dostane rekabetini, merkezinde İstanbul olan eşsiz uçuş ağı ve keşif çağrısı ile birlikte tüm dünyadan yüz milyonlarca futbolseverlere hatırlatmayı amaçlıyor.
“The Epic Challenge” adı verilen kampanyada, Brezilyalı Ronaldinho ve Cafu gibi efsaneleri, Türk Hava Yolları kaptanları ve kabin memurlarıyla keyifli bir yarış içerisine giriyorlar. Seyir değeri yüksek kampanyanın her yeni filminde Türk Hava Yolları’nın sektörünün zirvesine ulaşma azmine atıfla, iddianın dozu giderek yükseliyor. Filmlerde seçilen mekanlar, İstanbul Havalimanı, İstanbul Boğazı ve İstanbul’da gerçekleşecek UEFA Şampiyonlar Ligi Finali’ne gönderme yapıyor.
Yaklaşık 2 ay süren çekimler ve post-prodüksiyon sürecinin ardından izleyici ile buluşan seri, Türkiye’nin Milli Bayrak Taşıyıcısının spora, sporun temsil ettiği değerlere ve küresel spor organizasyonlarına olan desteğini vurguluyor.
Reklam Filmleri
The Epic Challenge No.1
The Epic Challenge No.2
The Epic Challenge No.3
The Epic Challenge No.4
The Epic Challenge No.5
KÜNYE
Reklamveren: Türk Hava Yolları
Reklamveren Yetkilisi: Rafet Fatih Özgür, Fatih Karaman, Uğur Emre Paksoy, Elvan Kısmet, Şevval Cansu Güler, Zahide Çukur, Selçuk Çelebioğlu
Reklam Ajansı: With Beyond
Ajans Başkanı: Deniz Sabri Leventoğlu – Volkan Göksel Korkut
Yaratıcı Yönetmen: Nazlı Atasoy Aygül
Yaratıcı Grup Başkanı: Duygu Leventoğlu
Yaratıcı Ekip: İpek Topçu, Sinan Büyükbaş
Sanat Yönetimi: Berk Gül, Ilgaz Korkmaz
Müşteri İlişkileri: Betül Vural Baştürk
Stratejik Planlama Direktörü: Merve Erensoy
Prodüksiyon Şirketi: Pagara Film
Yönetmen: Çağlar Mallı
Görüntü Yönetmeni: Alican Akgün
Yapımcı: Ömer Özkurt
Post Prodüksiyon: Roots Post Production
Müzik: FFW Creative Audio
Reklam filmlerinin yanı sıra UEFA Şampiyonlar Ligi finali için bir de 3D billboard çalışması gerçekleştirildi. Publicis Communications Türkiye CEO’su Birçim Öztaşkın yaptığı paylaşımda çalışmayı şu sözlerle duyurdu: “Büyük finalin heyecanıyla ekranlardan taşıyoruz. UEFA Şampiyonlar Ligi resmi sponsoru Türk Hava Yolları için hazırladığımız 3D billboard çalışmamızla, dünyanın dört bir yanından tüm futbolseverleri İstanbul Havalimanı’nda karşılıyoruz”