Cannes Lions 2023’te Türkiye’ye ilk ödül geldi!
Dünya çapındaki yaratıcı işleri değerlendirmek üzere kapılarını bu yıl 70’inci kez açan Uluslararası Yaratıcılık Festivali Cannes Lions kazananları belli olmaya devam ederken Türkiye’ye de ilk ödül geldi. Wunderman Thopmson Türkiye imzalı “Is That Heinz?” kampanyası “Creative B2B” kategorisinde Bronz Aslan’a layık görüldü.
Wunderman Thompson Türkiye imzası taşıyan “Is That Heinz?” kampanyası Mart ayında seçili restoranlarda kullanıma giren özel etiketli şişeleri tanıtmak üzere yayınladı. Heinz’ın eşsiz kırmızı renginden yola çıkan kampanyada, pantone koduyla oluşturulan bir kırmızı şeridin Heinz etiketinin etrafına yerleştirildiğini görüyoruz. Heinz ketçabın rengiyle birebir eşleşen etiket, içine farklı bir ketçap konduğunda sahte Heinz’ı ele veriyor. It Has To Be Heinz (Heinz olmalı) sloganıyla iletişimini globalde de yürüten Heinz, şişedeki ketçabın Heinz olması gerektiğini de eğlenceli bir şekilde anlatmış oluyor.