Happy People Project Global, Happy People Agency Inc New York ajansının ABD’deki kampanyalarına bir yenisini ekledi. Daha önce Finish Quantum ürünü için “Monday the 13th” kampanyasını hayata geçiren, Amerika’daki büyük maç haftasında 200 milyona yakın etkileşim elde eden ajansın yeni projesi ise Finish Parlatıcı ürünü için.
Amerika’da Jet Dry ismiyle tanınan ürünün işlevi ve bulaşıklara ne şekilde etki ettiği tüketicilerin büyük çoğunluğu tarafından bilinmiyor. Bu problemi ortadan kaldırmak için verilen brief’e, ajans iki aşamalı bir kurguyla karşılık veriyor: Tüketicinin ilgisini çekecek ve internette ‘jet dry’ ibaresini aramaya yönlendirecek bir online film. Arama yaptığı noktada ise linki karşısına çıkacak, ürünün nasıl çalıştığını kısa ve net biçimde anlatan bir sayfa.
Bir grup insanın özel bir jeti kurutmaya çalışmalarını konu alarak ilgi çekmeye amaçlayan filmin yapımını Depo Film, yönetmenliğini ise Eralp Vardar üstlendi.
Kampanya Künyesi
Ajans: Happy People Agency Inc New York
Reklamveren : Reckitt US
Pazarlama Direktörü: Tarık Bayar
Kıdemli Marka Müdürü: Tarun Gupta
Marka Müdürü: Chloe Druskin
Kurucu Ortaklar: Orçun Onural, Yaşar Akbaş
Genel Müdür: Pelin Börk
Genel Müdür Yardımcısı, Strateji: Özgün Özkalay
ECD: Eser Yazıcı
Dijital Kreatif Direktör: Zihni Başsaray
Kreatif Ekip: Mesut Yüksel, Şadi Akbudak, Alperen Yalçıngil, Yasemin Küçük, Muratcan Bayraktar, Gülseren Çimentay
Müşteri İlişkileri: Kerem Yalçın, İrem Kara, Gözde Nur Akbaş, Zeynep Çavuşoğlu, Elif İlayda Serbest
Strateji: Özlem Akbaş, Ezgim Avkaroğulları
Ajans Prodüktörleri: Sevinç Öktem, Ali Çiçek, Christopher Aka
Sosyal Medya: Soner Sezer
Prodüksiyon Şirketi: Depo Film
Yönetmen: Eralp Vardar
Yapım Şirketi Prodüktörleri: Cüneyt Utkular, Burak Erdener, Yağmur Yıldız
Müzik: 3K1A
Post Prodüksiyon: İmaj Online