Porland’ın “özen” temasının sofralara uzanan etkileyici öyküsünü konu edindiği reklam filmi yayınlandı.
BAL imzasını taşıyan reklam kampanyasının strateji aşamasında yapay zeka araçlarından etkin şekilde yararlanıldı. Klasik bir tüketici araştırması yapmak yerine, kullanıcıların sosyal medyada ve alışveriş sitelerinde yaptıkları yorumlardan, alışveriş videolarına kadar pek çok veri kullanıldı. Yüzlerce saatlik YouTube videosu metne çevrilerek, yapay zeka araçları ile işlenip anlamlandırıldı.
BAL Ajans Başkanı ve Yaratıcı Yönetmeni Gözde Balkan Aysu: “Bu süreçte Porland’ın, tasarımdan üretime, ürün ambalajlarından mağaza teşhirlerine kadar tüm süreçlerde gösterdiği özenli yaklaşımın, tüketicilere geçtiğini ve markanın bu yönüyle rakiplerinden ayrıştığı çok net bir şekilde görüldü. Burada yapay zekanın yaratıcı süreçlere katkısının da yeni ve farklı bir örneğini hayata geçirmiş olduk. Geleneksel olarak sofralara gösterdiğimiz özen duygusu ile marka mesajının özdeşleştiğini fark ettik. “Özen” kelimesinin iletişimin kalbine konumlandırdığımız, özen anlarını gösterdiğimiz bir reklam filmine imza attık. Marka söylemini de ‘Özendiğin Anlarda’ olarak belirledik” dedi.
Reklam Künyesi:
Reklamveren : Porland
Reklamveren Yetkilisi : İmge Pamukçu, Sibel Yazıcı, Orkun Kara, Melike Kiraz, Büşra
Ünlütürk
Reklam Ajansı : BAL
Yaratıcı Yönetmen : Gözde Balkan Aysu
Reklam Yazarı : Ural Tan Gök, Tuğçe Kurt, Ali Yüksel
Sanat Yönetmeni : Gürkan Çoban, Gülçin Yılmaz, Nilsu Demir
Stratejik Planlama : Gökçe Aysu
Müşteri Grubu : Fulya Kurtuluş, Sude Aksan
Yapım Şirketi : DAT Film London
Prodüktör : Tuğba Selvitopu, Merve Eryılmaz
Yönetmen : Hüseyin Aydın
Görüntü Yönetmeni (D.O.P) : Veli Kuzlu
Post Prodüksiyon Şirketi : Pixel Pro Production
Mecra : TV, Dijital
Reklam filminin süresi : 60”, 35”,15”
Müzik : Lotus Müzik
Dış Ses : Zeyno Eracar