Wunderman Thompson Türkiye’ye Cannes Lions 2023’te bir ödül daha!
Wunderman Thopmson Türkiye imzalı “Is That Heinz?” kampanyası, Uluslararası Yaratıcılık Festivali Cannes Lions’un “Brand Experience & Activation” kategorisinde de Bronz Aslan ödülüne layık görüldü.
İlk olarak yine “Is That Heinz?” kampanyasıyla “Creative B2B” kategorisinde Bronz Aslan kazanan Whunderman Thompson Türkiye, böylece festivaldeki ödül sayısını ikiye yükseltmiş oldu.
Bu yıl öne çıkan gündem maddelerinden biri yapay zeka olan 70. Uluslararası Yaratıcılık Festivali Cannes Lions’ta sona gelindi. Son kazananların bugün belli olacağı festivalde Türkiye’den ödül almaya aday başka bir çalışma yer almıyor.
Reklam Künyesi:
- Reklamveren: Heinz Turkey
- Marka: Heinz Tomato Ketchup
- Kampanya Adı: Is That Heinz?
- Ajans: Wunderman Thompson Turkey
- Global Chief Creative Officers: Bas Korsten and Daniel Bonner
- Global Desing Lead: Luke O’Prey
- Executive Creative Director: Ümit Taşlı
- Creative Director: Onur Kutluer
- Head of Art: Burak Tozkoparan
- Art Director: Merve Oğuz
- Copywriter: Göktuğ Hekimoğlu
- Motion: Kerem Korucuoğlu, Sezin Aktürk
- Marketing Director MEA & Türkiye: Passant El-Ghannam
- Brand Manager: Yağmur Ünal
- Client Services Director: Didem Özcıbır
- Account Group Director: Selen Varlık
- Account Supervisor: Güliz Erkut
- Social Media Group Head: Dilek Uyganlı İlter
- Community Manager: Rengin Yaren Kılıç
- Global Communications & Public Relations Manager: Emilie Sharp
- Local Public Relations Manager: Hande Kurt
- Head Of Production: Melis Bircan
- Senior Producer: İpek Şeşen Arabacıoğlu
- Print Production: Metin Bahar
Güncel Haberler