Deneyim Tasarımı & Yönetimi Konferansı için geri sayım başladı!
“Deneyim Pazarlaması”nı son zamanlarda sıkça duymaya başladık. Ürün ve hizmet pazarlaması, yerini bu yeni stratejiye bırakmış durumda. Markalar, tüketiciye sadece bir hikaye sunmakla yetinmiyor, tüketiciyi bu hikayeye dahil etmeye çalışıyorlar. Bu sayede marka imajını güçlendirip, tüketiciden müşteri yaratma yoluna giriyorlar. “Deneyim pazarlaması”nı dünyada başarılı bir şekilde uygulayan birkaç büyük marka var. Ancak bu vahşi rekabet ortamında ayakta kalabilmek ve farklılaşabilmek için daha çok markanın bu yeni stratejilere ayak uydurması gerekiyor.
Sektörün ihtiyaçları hissettirilecek
Pazarlama sektörünün lider dergisi Marketing Türkiye, işte tam da bu noktada sektördeki “ihtiyacı hissettirerek” fark yaratan bir deneyim ortaya koyma amacıyla 23 Mayıs Pazartesi günü SALT Galata’da Deneyim Tasarımı & Yönetimi Konferansı’nı düzenleyecek. “Özgün Müşteri Deneyimi” ve “Kusursuz Servis Tasarımı” konularında vizyon yaratma hedefiyle gerçekleştirilecek konferansa Türkiye’den ve dünyadan önemli konuşmacılar katılacak. Günün sonunda ise müşteri deneyimini doğru yöneten Türk markaları A.L.F.A. (Actionable, Leader, Fast, Ambitious) Ödül Töreni’nde ödüllendirilecek. Ayrıca, tüm katılımcılar oluşturulan deneyim alanlarında gün boyu ürün ve hizmetleri deneyimleme fırsatı bulacak.
Bilet Satışı ve Sponsorluk için:
Duygu Tanışan
+90 (212) 211 11 12-123
Basın ve Halkla İlişkiler için:
Hilal Dereli
+90 (212) 264 00 92