Akaryakıt sektöründe “tuvalet” rekabeti!
Ünlü reklam yüzleri ve çeşitli kampanyalarıyla karşımıza çıkan akaryakıt firmaları bu kez “temiz tuvalet” kampanyalarıyla rekabete hazırlanıyor.
OPET’in akaryakıt istasyonlarında sağlıklı toplum yaratma söylemiyle 2000 yılında başlattığı “Temiz Tuvalet Kampanyası” oldukça beğeni toplamış ve pek çok ödül de almıştı. Şimdilerde ise Shell & Turcas, 30 akaryakıt istasyonunda çocuklara özel tasarlanan tuvaletlerle bu alandaki rekabete dahil oldu.
Markanın açıklamasına göre, fikir bir Shell çalışanının önerisi üzerine hayata geçti ve çocuk tuvaletleri özel lavabo, özel tuvalet sistemi ve çocukların hoşuna gidecek çeşitli görsellerle tasarlandı. Hatta marka açıklamasında, çocuk tuvaleti bulunan istasyon sayısını yılsonuna kadar 80’e çıkarmayı hedeflediğini açıkladı.
Akaryakıt markaları arasında yıllar önce OPET’le başlayan bugünlerde ise Shell’in de dahil olmasıyla bir rekabet alanına dönüşen “tuvalet kampanyaları”na önümüzdeki dönemde yeni markaların dahil olup olmayacağı ise merak konusu.