Mercedes-Benz’den “Online satışları durdurdu” iddiasıyla ilgili açıklama geldi!
Geride bıraktığımız gün Cumhuriyet Gazetesi’nden Faik Erdemli köşe yazısında Mercedes-Benz’in online satış sitemini durdurduğunu iddia etmiş ve kararın perde arkasını yazmıştı. Basında ve sosyal medyada büyük yankı uyandıran habere ilişkin Mercedes-Benz Otomotiv’den yanıt geldi. Haberin iddiaların gerçeği yansıtmadığını ve mevcut satış planları kapsamında online platformlarındaki satışlarına devam ettiklerini bildiren açıklama “Müşterilerimize benzersiz bir fijital deneyim sunmayı taahhüt ediyoruz” diyor…
İşte Mercedes-Benz Otomotiv’in açıklamaları…
“Mercedes-Benz Türkiye’nin online satış platformunu kapattığı veya Almanya’dan böyle bir talimat aldığı yönündeki bilgiler gerçeği yansıtmamaktadır. Şirket stratejimiz doğrultusunda, yeni satış platformumuz aracılığıyla müşterilerimize benzersiz bir fijital deneyim sunmayı taahhüt ediyoruz.
Fiziksel (showroomlarımızda) ve dijital (online olarak) araçlarımızı mevcut satış planlarımız çerçevesinde aktif bir şekilde sunmaya devam ediyoruz. Müşteri deneyimimizi geliştirmek maksadıyla online platformumuzdaki sistemsel ve süreçsel iyileştirmelerimizi sürdürmekteyiz. Özellikle araçlarımızın yeniden satıcılara değil, nihai kullanıcılara ulaşması adına dijital aktiviteleri ve platformumuzu düzenli olarak güncelliyoruz. Bugün de KDV güncellemesini içeren yasal düzenlemeyi sistemimize yansıtmak adına çalışmalarımızı gerçekleştirdik.
Bu bağlamda online platformumuz açıktır, ürün mevcudiyeti doğrultusunda araçlarımız düzenli olarak sistemde sunulmaktadır. Marka olarak, stratejilerimiz doğrultusunda bu platformu geliştirmeye devam ederken, en üst düzeyde müşteri deneyimine odaklanmayı sürdüreceğiz.
Mercedes-Benz Otomotiv”