Jennifer Lopez, Virgin Voyages’da CCO olarak göreve başladı
Jennifer Lopez’in AI versiyonu “Jen AI” Virgin Voyages’daki Chief Celebrations Officer görevi için eğitiliyor. Markanın yayınladığı eğlenceli reklam filminde Jennifer Lopez’in kutlama davetini dinlerken birden ekran değişiyor ve konuşanın aslında başka bir Virgin Voyages çalışanı olduğu görülüyor. Onun eksik ya da sıkıcı bulduğu anonsunu düzeltmek için başka başka çalışanların da JLO görünümüne bürünmesiyle devam ediyor film…
Virgin Voyages, yeni yapay zeka aracı Jen AI’ı tanıttı. Kampanya kapsamında Jennifer Lopez’in AI versiyonu “Jen AI” Virgin Voyages’ın Chief Celebrations Officer’ı olarak konumlanıyor ve insanları özel günleri kutlamak için bir deniz seyahatine çıkmaya davet ediyor.
Deepfake teknolojisiyle oluşturulan Jen AI, JLO’nun kişiliğinden esinlenen tavırlarıyla doğum günleri, yıldönümleri ve tüm özel günleri kutlamak için bir çağrıda bulunuyor.
Jennifer Lopez kampanyayla ilgili, “Hayatımızdaki özel anları kutlamak için durup zaman ayırmamız ve başkalarını da aynısını yapmaya teşvik etmemiz çok önemli. Son birkaç yıl bize bir şey öğrettiyse, o da özel anları yakın çevrenizle birlikte kutlamanın ne kadar önemli olduğudur” diyor.
Virgin Group’un Kurucusu Richard Branson ise kampanyayla ilgili fikirlerini şöyle özetliyor, “Bu olağanüstü şirket, insanların bağ kurmasını sağlama ve hayatın tüm özel anlarını kutlama fikri üzerine kuruldu. Kutlama seyahatleri arasındaki en iyi seçim olmak istiyoruz ve dürüst olalım, Jennifer’a kim hayır diyebilir ki?”
JLO hayranları ve tekne gezisi hakkında araştırma yapmak isteyenler, web sitesini ziyaret ederek Virgin Voyages’ın CCO’su Jen AI‘ın yer aldığı kişiselleştirilmiş bir video oluşturabiliyor. Deepfake bloğundan Jenny, gönderenin ve alıcının adını söylüyor ve sorduğu soruların yanıtına göre videoyu kişiselleştiriyor. İsminin nasıl telaffuz edildiğini bilmediği kişilere ise “Sailor” olarak hitap ediyor.
Virgin Voyages, kampanyanın üretken yapay zeka ayağı için İngiliz ajansı Flaunt Digital ile iş birliği yaptı.
Bazen soru sormak son derece endişe verici olabiliyor… Özellikle de birine tüm ömrünü sizinle geçirmek isteyip istemediğini soracaksanız. Sorunun yanıtını alana kadar yer yer endişe ve eli ayağa dolaştıran heyecanla kimi zaman günler geçer… Rahat terlikleriyle ikonik bir marka haline gelen Crocs bu noktada şunu soruyor; “Neden teklifinizi Cracs rahatlığında yapmıyorsunuz?” Kadınlar bu rahatlığa biraz bozulabilir ama Crocs’un ilgi çekici bir fikri var…