Happy People Project New York, Finish’in “24 saat sonra bile lekeleri temizler” iddiasını tüketiciye ulaştıran özel gün kampanyanlarına bir yenisini ekledi.
İlki Super Bowl için tasarlanan ve 200 milyon izlenime ulaşan kampanyada yeni hedef 4 Temmuz. Amerika’da geleneksel olarak barbeküyle kutlanan Bağımsızlık günü, kaçınılmaz olarak ardında bir bulaşık dağı bırakıyor. Finish ise tüketiciye endişeye gerek olmadığını sıra dışı bir filmle anlatıyor: Soğuk savaş döneminin propaganda iletişimi tonalitesindeki filmde gurur dolu Amerikalıları ekrana yansırken gurur kaynaklarının tertemiz bulaşıkları, tarihin de 5 Temmuz olduğunu vurgulanıyor.
Filmin prodüksiyon sürecini Depo Film üstlenirken yönetmen koltuğunda da Gönenç Uyanık oturuyor.
Kampanyanın künyesi
- Ajans: Happy People Agency Inc, New York
- Reklamveren: Reckitt US
- Pazarlama Direktörü: Tarık Bayar
- Kıdemli Marka Müdürü: Nadezha Stepanova
- Marka Müdürü: Claudia Aldabo Hernandez, Michaella Barracato
- Kurucu Ortaklar: Orçun Onural, Yaşar Akbaş
- Genel Müdür: Pelin Börk
- Genel Müdür Yardımcısı, Strateji: Özgün Özkalay
- ECD: Eser Yazıcı
- Dijital Kreatif Direktör: Zihni Başsaray
- Kreatif Ekip: Mesut Yüksel, Şadi Akbudak, Alperen Yalçıngil, Cansu Bayrambey, Yasemin Küçük, Mürsel Güven , Gülseren Çimentay , Berat Yağcıoğlu
- Müşteri İlişkileri: İrem Kara, Gözde Nur Akbaş, Zeynep Çavuşoğlu, İlayda Serbest Çeviker
- Strateji: Özlem Akbaş, Ezgim Avkaroğulları
- Ajans Prodüktörleri: Sevinç Öktem, Ali Çiçek, Christopher Aka
- Prodüksiyon Şirketi: Depo Film
- Yönetmen: Gönenç Uyanık
- Yapım Şirketi Prodüktörleri: Cüneyt Utkular, Burak Erdener, Merve Yalçınkaya
- Müzik: 3K1A
- Post Prodüksiyon: İmaj Online