Starbucks başka bir pembe seçti!
K-Pop çılgınlığına kapılan Starbucks, Barbie pembesini es geçip kendi pembesini seçti; “Blackpink.”
Dünyanın dört bir yanında kendilerine “Blinks” adını veren popüler K-Pop grubu Blackpink, dünyanın en büyük kahve zincirinin yeni ürün serisini tanıtmak için bir anlaşma yaptı.
Serinin en önemli ürünü ise siyah ve pembenin uyumunu yansıtan Blackpink Strawberry Choco Cream Frappuccino…
Blackpink temalı içeceklerin yanı sıra bardak ve anahtarlık gibi aksesuarların da bulunduğu koleksiyonun 25 Temmuz Salı günü belirli satış noktalarında piyasaya sürülmesi bekleniyor. Bu kapsamda Hong Kong, Endonezya, Güney Kore ve Filipinler de dahil olmak üzere 9 Asya ülkesindeki 4 bin 500 mağazada satışa başlanacak.
Starbucks Asya Pasifik Başkanı Emmy Kan yaptığı açıklamada, “Z kuşağının en büyük ikonlarından biriyle yaptığımız için çok heyecanlıyız” dedi.
Diğer küresel markalar gibi, Starbucks da satışlarda artış yakalamayı umarak K-pop çılgınlığına yöneliyor. Zira kahve zinciri daha önce de popüler K-Pop grubu BTS ile iş birliği yapmıştı.
Kaynak: CNN Business
Sır perdesi aralandı: Barbie’nin büyülü dünyasında neler oluyor?
Adeta pembe bir gezegende yaşıyormuşçasına baktığımız her şeyi pembe görüyoruz uzun süredir… Kimi pazarlama çılgınlığı diyor buna kimi şişirilmiş bir balon. Ancak en nihayetinde Barbie İstanbul prömiyerini yaptı ve sır perdesi aralandı. Spoiler vereyim; filmde en az Ryan Gosling’in oyunculuğu kadar akıllara kazınacak kesitler ve şakalar var…