Google ileri seviye teknolojilerini Google Marketing Platform Days etkinliklerinde anlattı!
Marketing House önderliğinde Antalya’da 2 gün süren Google Marketing Platform Days etkinlikleri Umi Capital Holding ve Selectum Hotels sponsorluğunda gerçekleştirildi. Sektör uzmanlarının ve üst düzey yöneticilerinin ağırlandığı etkinlikle, hızla gelişen dijital pazarlama dünyasında kişisel ve kurumsal markaları bir adım öne çıkaracak değerli bilgiler paylaşıldı.
Markaları güçlendirmeye odaklanan Google Marketing Platform Days etkinliklerinde; YouTube, Campaign Manager 360, Display & Video 360, Search Ads 360, Analytics 360 gibi platformların kullanım fırsatları ve yenilikçi uygulamaları vurgulandı. Google Marketing Platform’un Bölge Müdürü Alexei Archinov konuşmacı olarak yer alarak, katılımcılarla değerli bilgi ve tecrübelerini paylaştı.
Etkinlik sonrası, Marketing House kurucusu Samat Umirzakov; “Türkiye’deki ilk Google Marketing Platform Days etkinliğine başarıyla ev sahipliği yapmış olmaktan ve katılımcıların yoğun ilgisinden dolayı büyük bir mutluluk duyuyoruz. Google’ın ileri seviye teknolojilerini çeşitli sektörlerdeki paydaşlarımıza anlatmaktı amacımız. Yandex, Sletat.ru etkinlik serisinin devamı olan bu etkinlikten sonra, diğer platformlarla ortaklaşa düzenleyeceğimiz etkinlikler gelecek.” ifadelerini kullanarak, Marketing House’un inovasyonu teşvik etme ve markaları güçlendirme konusundaki kararlılığını ortaya koydu.