Aşure gibi geleneksel tatların tarif videoları dakikalar sürerken yapımı 1 günü bulabiliyor. Tüketicilerine doğal, leziz ve besin değeri yüksek ürünler sunan Duru Gıda ise, bu süreci 1 saate indiren Duru Pratik Ailesi için “Aşure” özelinde dijital mecralara yönelik bir reklam filmi hazırladı.
Danimarkalı İngiliz yönetmen Kasper Davies’in çekimlerini Polonya’da gerçekleştirdiği reklam filmi 20 saniyede Duru’nun pratikliğini izleyene kesintisiz bir akışla sunuyor. “Duru Pratik’le nefis bir aşure sadece 1 saatte” vurgusu verilen filmde; doğal, besin değeri yüksek ve kaliteli bakliyatların son teknoloji yöntemleriyle ve özenle hazırlandığı Duru Pratik Ailesi’nin iştah kabartan görsel akışı ustalıkla işlenmiş. Dijitalin dinamik dünyasına uygun hazırlanan film izleyenleri içine çekmeyi başarıyor.
“Duru Pratik ailesiyle, 1 saat gibi kısa bir sürede kokusu, tadı, kıvamı, görüntüsü mükemmel aşureler hazırlayabilirsiniz” mesajını veren film; izleyicide “Ben de yapabilirim” duygusunu canlandırmayı hedefliyor.
Kampanya Künyesi
Reklamveren: Duru Gıda
Reklamveren Yetkilisi: Duru Gıda Pazarlama Müdürü Sevinç Bilge Doğan
Yönetmen: Kasper Davies
Mecralar: Dijital, Sosyal Medya