Sosyal medyada zirve el değiştirdi!
Sosyal medya markalar için sunduğu benzersiz fırsatların yanında yoğun rekabet ortamını da beraberinde getiriyor. Markaların sosyal medyanın sunduğu imkanlardan en iyi şekilde faydalanmak ve rakipleri arasından sıyrılmak için yoğun emek harcaması gerekiyor. Etkileyici bir varlık sergileyerek tüketicinin ilgisini çeken ve etkileşimli bir topluluk oluşturan markalar başarılarıyla öne çıkıyor. Her ay yayınladığı performans sıralamasıyla, sosyal medyada öne çıkan markalara ışık tutan SocialBrands’in Ağustos ayı raporu işte bu zorlu rekabette öne çıkanları gözler önüne seriyor…
SocialBrands, 51 binden fazla marka sosyal medya hesabı için Türkiye’nin en kapsamlı performans incelemesini istatiksel olarak gerçekleştirerek elde ettiği sonuçları aylık olarak paylaşıyor. 1-31 Temmuz performans verilerine göre SocialBrands Ağustos ayı listesinde zirvedeki marka ise Netflix oldu! Uzun süre boyunca önce zirveye ambargo koyan ve ardından sıralamada Baykar’ın arkasına düşen Netflix, böylece tahtını da geri almış oldu.
Ayın en başarılı markaları; Netflix, Baykar ve English Home…
Sosyal medyada sergilediği etkili performansla öne çıkan Netflix; 1-31 Temmuz döneminde Facebook, Twitter ve Instagram kanallarının tümünde sosyal medya kullanıcılarıyla etkili bir iletişim sergileyerek SocialBrands Top100 listesinin birinci sırasında yer alıyor.
SocialBrands Top100 Listesi’nin ikinci sırasında bulunan Baykar, savunma sanayi teknolojileri alanında yaptığı paylaşımlarla sosyal medya kullanıcılarının yoğun ilgisini çekmeyi bu ay da sürdürüyor. Listenin üçüncü markası olan Aselsan ise yeni araçları ve sistemleri hakkındaki içerikleriyle dikkat çekiyor.
SocialBrands’in en güncel listesine göre sosyal medyanın en başarılı ilk 10 markası
Araştırmanın Metodolojisi
SocialBrands temmuz ayı sonuçları için değerlendirme esnasında 51 bin sosyal medya hesabı, 1 milyon 612 bin ileti ve 1 milyardan fazla etkileşim mercek altına alındı. 1-31 Temmuz döneminde markaların Facebook, Twitter ve Instagram kanallarındaki takipçi sayıları, büyümeleri, paylaştıkları iletiler ve elde ettikleri etkileşimler gibi birçok farklı veri SocialBrands algoritması tarafından incelenerek en başarılı markalar belirlendi.
SocialBrands Temmuz ayı raporunu incelemek için TIKLAYIN!