DxBV, Opportune ile pazarlama teknolojileri hizmetlerini tek çatı altında topladı
SabancıDx’in Hollanda merkezli çatı kuruluşu DxBV yeni markası Opportune’u hayata geçirdi. Global bir teknoloji şirketi olma hedefiyle ve dijital teknolojiler alanında farklı hizmetleri tek yapı altında sunmak amacıyla yaratılan Opportune, farklı sektörlerde büyüme hedefi olan şirketlere ileri veri analitiği ve dijitalleşme başlıklarında bütüncül bir yaklaşımla hizmet verecek…
Hedef global pazarlar
Opportune Türkiye Pazarı Co-CEO’su İhsan Ceyhan Solak, “Opportune dijital teknoloji alanındaki en güçlü kasları bir araya getiren bir yapı olarak tasarlandı. Yapay zeka, büyüme danışmanlığı ve dijital pazarlama alanlarında sahip olduğumuz birikimi geleceğin ihtiyaçlarına uygun şekilde müşterilerimizin yararına kullanmak hedefiyle tüm bu hizmetleri tek bir çatı altında topladık.
Opportune’un çıkış noktası artan veriyi çeşitli kaynaklardan bir araya getirmek, anlamlandırmak, müşteriyi daha iyi tanımak ve katlanarak çoğalan teknolojiyi kullanarak pazarlama faaliyetlerini yönetmek. Amacımız büyük bir hızla süregiden dijital dönüşüm yolculuğunda müşterilerimizin etkin ve kalıcı bir yer edinmesini sağlamak. Bu güçlü ve dinamik markamızla birlikte reklam ve pazarlama teknolojilerindeki değişimin öncüsü ve sürükleyicisi olma kararlılığındayız” dedi.
Opportune yurtdışı açılımından sorumlu Co-CEO’su Ali Yılmaz “Teknoloji üretmek ve global bir marka haline gelmek en büyük hayalimizdi, DxBV’in yaptığı bu yatırımla bu hayalimize bir adım daha yaklaşmış olduk. Opportune ile karmaşıklaşan dünyayı sadeleştirmek için teknoloji üreteceğiz” açıklamasında bulundu.
Pazarlama sektörünün global öncülerinden olmayı hedeflediklerini vurgulayan Opportune Yönetim Kurulu Başkanı Doğuş Kuran ise pazarlama teknolojileri pazar büyüklüğünün 250 milyar dolara ulaştığını belirterek sözlerini şöyle sonlandırdı; “Küresel hedeflerle başladığımız bu dönüşüm yolculuğunda en önemli hamlelerimizden biri Google’ın Türkiye’deki ilk Premier Partneri dijital pazarlama şirketi SEM’in bize katılması oldu. Türkiye’nin dijital alanda sektöre öncülük eden şirketlerin başında gelen SEM ile grubumuzun yapay zeka kaslarını birleştirecek yeni bir markaya hayat verdik.”