Subway 9,6 milyar dolara satıldı | Son 24 saatin gündemi
Roark Capital, Subway’i satın aldığını duyurdu. .
Subway ve Roark Capital satınalma bedelini açıklamadı ancak The Wall Street Journal firmanın nihai teklifinin yaklaşık 9,6 milyar dolar olduğunu belirtti. Aranan fiyat 10 milyar dolardı ve teklif veren diğer şirketler arasında TDR Capital ve Sycamore Partners da vardı.
Subway CEO’su John Chidsey Journal’a, Roark’un Subway’i portföyünde ayrı bir varlık olarak tutmayı planladığını söyledi.
1965 yılında Fred DeLuca ve Peter Buck tarafından kurulan Subway, Connecticut’taki tek bir sandviç dükkanından küresel bir restoran devine dönüşmüştü.
Gamescom’da “yaş lisansı” krizi…
Dünyanın en büyük oyun etkinliklerinden biri olan Gamescom, geride bıraktığımız gün Almanya’nın Köln şehrinde başladı. Hem tüm oyun dünyasını bir araya getiren hem de yeni oyunların oyunseverlerle buluşmasını sağlayan etkinlik, 27 Ağustos’a kadar sürecek.
Etkinlikte tüm dünyadan oyun geliştiricilerinin katıldığı gibi elbette ülkemizden de temsilciler stantlarını kurmuştu. Ancak Stratera Games Kurucusu Dora Özsoy’un sosyal medya paylaşımıyla birlikte etkinliğin Türkiye standı için büyük bir kriz yaşadığı öğrenildi.
Özsoy’un paylaşımına göre Türkiye’den oyunlar için yaş lisansı alınmaması nedeniyle etkinlik yetkilileri bütün ekranları ve materyalleri kapattırmış. Hal böyle olunca Türkiye’den etkinliğe katılan geliştiriciler, stantlarında oyunlarını göstermedi.
Özsoy X üzerinden yaptığı açıklamalarına konuya ilişkin olarak 1 ay öncesinde uyarıda bulunduğu WhatsApp mesajını da ekledi.
Google, Instagram’ın hikaye özelliğini arama sonuçlarına uyarlıyor
Bir Google kullanıcısı (@AssembleDebug) tesadüfen keşfettiği Google Hikaye özelliğine dair ekran görüntülerini X’te paylaştı. Son zamanlarda yaratıcılığın, görselleştirmenin ve etkileşimi artırmanın yollarını arayan Google, yeni özellikle birlikte kullanıcılarının hikaye benzeri bir formatta metin, resim veya çıkartma paylaşmalarına olanak sunacak.
Kullanıcılar Google uygulamasını varsayılan tarayıcısında görüntülerken yorum yapabilecek ve her yorum (denetleneceğini varsayıyoruz) herkes tarafından görülebilecek. Ayrıca, diğer kullanıcılar tarafından bırakılan notu beğenme veya kalp atma seçeneği de olacak; profil fotoğrafı ve isim gibi bilgiler de ziyaretçiler tarafından görülebilecek.
Bununla birlikte söz konusu özellik Arama’da görünen her sayfada, özellikle de tıbbi bilgiler içeren, pornografik veya şiddet içerikli sayfalarda kullanılamayacak.
Kaynak: Android Police
C Level Club GalataportBizTalks serisinin odağında “insan” var
Pazarlama profesyonellerini farklı konseptlerle bir araya getiren C Level Club x GalataportBizTalks serisinin beşinci buluşmasına D&R ev sahipliği yaptı. Buluşmanın gündeminde biyolog ve sinirbilim uzmanı Sinan Canan’ın son kitabı “IFA: İnsanın Fabrika Ayarları” vardı. Canan, pazarlama sektörünü “Konu insan iken, bilim de bu kadar açık ve net bir araçken bu kadar anlaşmazlık nereden geliyor?” sorusunu anlamlandırma yolculuğuna davet etti.
Kadınlar indirim marketlerini yakın takibe aldı
Enflasyonist ortamın tüm kategorilerde satın alma tercihlerini ve tasarruf alışkanlıklarını değiştirmesi sürpriz değil elbette… Ancak söz konusu mutfak alışverişi olduğunda enflasyonun etkisi daha da artıyor, sofraların tadı kaçıyor… Kemerler sıkıldıkça öğün sayısı da yemeğin tabaklardaki hacmi de sofraların rengi de değişiyor… Tüm bu değişimin net bir fotoğrafını çekiyor Marketing Türkiye adına YouGov’un gerçekleştirdiği “Enflasyonun Mutfak Alışverişine Etkileri” araştırması. Çalışmanın sonuçları özellikle kadınların fiyatları karşılaştırarak en ucuzu bulmaya ayırdığı eforun arttığını alışveriş listelerinin private label ürünlerinin hakimiyetine girdiğini gösteriyor.