Dünyanın birbirini anlamasının anahtarı: “Yerel yaratıcılık”
Her Cuma günü Bloomberg TV’de saat 12.30’da canlı yayınlanan Reklamarkası programı, geride bıraktığımız ay 700. canlı yayınını gerçekleştirerek rekor tazelemişti. Reklamın perde arkasını, markaların pazarlama stratejisini, iletişim kampanyalarının hedeflerini ve sonuçlarını masaya yatıran programın bu haftaki gündeminde Golden Drum 2023 vardı. Ender Merter‘in sorularını yanıtlamak adına ise Golden Drum International Festival of Creativity Türkiye Temsilcisi ve Marketing Türkiye Genel Yayın Yönetmeni Günseli Özen, yarışmanın bu yılki jüri üyeleri TBWA Istanbul Executive Creative Director’ü Volkan Karakaşoglu ve Adform Türkiye, Orta Asya ve MEA Ülke Müdürü Cem Eroğlu canlı yayında yerini aldı…
Yayının henüz başında iki önemli soruyu yanıtlayarak başlıyor Günseli Özen; “Yaratıcılık yarışmaları neden önemli?” ve “Golden Drum diğer yarışmalarından nasıl farklılaşıyor?”. Uluslararası yarışmaların, kreatiflerin dünya sahnesinde boy gösterebilmesi için büyük önem taşıdığını belirten Özen, Golden Drum’ın alametifarikasınınsa “yerel yaratıcılığı ödüllendirmek” olduğunun altını çiziyor. Dünyanın farklı noktalarında bambaşka kültürel kodlarla hazırlanan yaratıcı içerikler birbirleri ile yarışırken bir nokta da birbirimizi anlamanın kapıları aralıyor…
Ender Merter’in zaman zaman moderatörlüğü Günseli Özen ile paylaştığı keyifli sohbette Volkan Karakaşoğlu ve Cem Eroğlu da kişisel deneyimlerini ve içgörülerini paylaşırken muhabbet Türkiye’nin yaratıcı gücünden genç yeteneklere, zihnin dünyayı dolaşmasından yaratıcı yapay zekaya, teknolojiyi bilmekten okumanın gücüne dek uzanıyor.
Meraklısının kaçırmaması gereken bir söyleşi olduğu aşikar… Öyleyse buyurun muhabbete!