Google kullanıcılara kendini hatırlatmak için tam 24 kısa film yayınladı
Google kullanıcılara hayatlarını kolaylaştıran teknolojileri hatırlatmak için 24 kısa film yayınladı.
Google Creative Lab ve Google Brand Studio, reklam ajansı Stink Studios iş birliğiyle Google’ın günlük hayatın içindeki yerini vurgulayan yepyeni bir kampanyaya imza attı. Kampanyada müzik ve görsel tanıma teknolojileriyle Google’ın insanların dünyayı keşfetmesine nasıl yardımcı olduğu gösteriliyor.
Bir müzik duydun ve ismini merak ediyorsun ya da çok beğendiğin ayakkabı modelini bulmak istiyorsun… Belki de dilini hiç bilmediğin bir ülkede önüne konan menüyü okuyamıyorsun, ilk kez gördüğün bir çiçeğin türünü merak ettin…
Dünyaya dair keşfedeceğimiz o kadar çok şey var ki. Ve çoğumuz bunları birkaç tıkla yapmaya çok alışsak da daha çok tabana yayılmak istiyor Google.
Bu amaçla oluşturulan 24 kısa filmin her birinde kullanıcıların günlük hayatta Google’ın yardımına ihtiyaç duyduğu anlar aktarılıyor.
Kaynak: Design Taxi
Kıdemli YouTube çalışanlarının kehaneti: Shorts YouTube’un sonunu getirebilir
Diğer sosyal medya platformları gibi YouTube da uzun zamandır TikTok’la rekabet halinde ve bu rekabette öne geçmek için yaptığı en büyük hamlelerinden biri de kısa video formatına yatırım yapmaktı. Ancak kıdemli çalışanlara göre 20 yıldır YouTube’u ayakta tutan uzun video formatını bir kenara bırakarak Shorts’u öne çıkarmak platformun sonunu getirebilir.