Tatilsepeti logosu taşıyan 3D geminin Maslak ve Galataport üzerinde seyrederken hazırlanan videoları sosyal medyada izlenme rekorları kırarak büyük ilgi görüyor. Tatilsepeti’nin gerilla pazarlama çalışması, seyahat severleri hem alternatif tatillerin favorisi olan Cruise gemi turlarına davet ederken, bir yandan da sonbahar aylarında da tatil planı yapma fikrini benimsetmeyi hedefliyor.
Tatilsepeti, “Tatili Başlat” sloganıyla hazırladığı yeni gerilla pazarlama çalışmasında, gökyüzünde gezinen 3 boyutlu (3D) gemisiyle seyahat etmeyi sevenleri Cruise gemi tatili yapmaya davet ediyor. Maslak’ta gökdelenlerin arasında, Galataport’da ise denizin üstünde duran 3D Tatilsepeti gemisi eğlenceli ve akılda kalıcı olmasıyla sosyal medyada izlenme rekorları kırarak büyük ilgi görüyor. Galataport’un da açılmasıyla Türkiye’ye gelen Cruise sayısının artışına atıfta bulunan kampanya; dünyayı gezmek, farklı ülkeler görmek ve denizin keyfini çıkarmak isteyen tatilcilerin tercihi olan gemi turlarını ön plana çıkarıyor. Çalışmanın Kreatif & 3D CGI tüm süreçlerini MCG Reklam Ajansı üstlendi.
Kampanyanın Künyesi:
- Marka: Tatilsepeti.com
- Pazarlama Direktörü: Canan Demir
- Marka Müdürü: Burcu Burgazlı
- Dijital İletişim Uzmanı: Nazlı Ezgi Yener
- Kreatif & 3D CGI Productions = MCG (@modcreagen)
- Kreatif Direktör: Hitay Öztürk
- Müşteri İlişkileri Direktörü: Cansu Ece Erdem
- 3D VFX Görsel Tasarım: Korcan Atalay
- Influencer Marketing: New TV Generation
- Müşteri İlişkileri Sorumlusu: Serra Çıtak
- PR Ajansı: Canyaş İletişim