Haftanın marka-ajans iş birlikleri
D-Expert’in tercihi Nobilitate Stratejik İletişim Danışmanlığı oldu
Türkiye’de kurumsal firmalara ve son tüketiciye uluslararası tecrübesi ile bağımsız, tarafsız ve profesyonel ikinci el araç ekspertiz hizmeti veren D-Expert iletişim faaliyetlerini Nobilitate Stratejik İletişim Danışmanlığı’na emanet etti.
Nobilitate Stratejik İletişim Danışmanlığı; 360 derece destek veren bir tam hizmet iletişim danışmanlığı olarak marka stratejisi ve yönetimi, kreatif kampanyalar, medya ilişkileri, kriz iletişimi, etkinlik yönetimi, dijital pazarlama, sosyal medya yönetimi ve sosyal sorumluluk projelerine kadar geniş bir yelpazede şirketlerin tüm iletişim ihtiyaçları için hizmet veriyor.
Mercedes-Benz Otomotiv yeni lifestyle iletişim ajansını seçti
Mercedes-Benz Otomotiv, sektörde 15. yılını kutlayan L’Appart PR Istanbul ile birlikte yeni dönem iletişim stratejilerini planlayacak. Mercedes-Benz Otomotiv bu yeni iş birliğiyle birlikte kültür, sanat, moda, spor gibi alanlarda da güçlü, hedef odaklı ve uzun vadeli projelere imza atma vizyonunu genişletiyor.
Vileda tercihini yaptı
Merkezi İzmir’de bulunan Rektefiye Dijital Ajans, portföyündeki İstanbul merkezli markalara bir yenisini daha ekledi.
Vileda, yeni dönemde çalışmalarını bu yıl sektörde 17. yılını kutlayan Remedia’ya bağlı Rektefiye Dijital Ajans ile sürdürecek.
Teleperformance Türkiye ve Gricreative’den yeni iş birliği
Teleperformance Türkiye, iletişim danışmanlığı ve sosyal medya içerik yönetimi konularında Gricreative ile iş birliğini başlattı.
İki şirketin yetkilileri, yoğun bir rekabetin hüküm sürdüğü bir alanda, en etkili sonuçları alacak iletişim uygulamalarını hayata geçirmeye hazır olduklarını dile getirdiler.
Canva’nın konkuru sonuçlandı
Canva’nın Türkiye’deki yeni dönem yaratıcı iletişim çalışmaları için açtığı konkur sonuçlandı. Galibiyetle ayrılan ajansın Rm olduğu duyuruldu.